Anonym skriver:
Jeg tror slet ikke at han er sådan mere.. Men han har været det, og det er det der gøre at jeg ikke kan stole på ham. Derfor bliver jeg ved og ved med at have mistanke til alveerdens ting.
Den første tanke du har når han ikke lige tager telefonen, ikke lige kommer hjem til den tid har aftalt eller han skjuler sin telefon... Er det ikke at han har gang i noget andet? At han skjuler noget for dig?
Hvis det er det... Så vil din hjerne langsomt men sikkert, blive drænet så meget at du aldrig vil stole på en anden mand, i det tilfælde at i går fra hinanden... Og hvis du ikke stoler på ham, så er han ikke værd at være sammen med (Vil altså også sige han har misbrugt din tillid, GROFT) også selvom i har et barn sammen, så fortjener dette barn ikke at vokse op hvor der er mistillid og skænderier pga. mistilliden... Så vil dit barn se dette og selv få svært ved at stole på den partner han/hun får, når han/hun bliver voksen...
Men det lyder som om du har besluttet dig for at blive sammen med ham alligevel... Jeg vil bare lige give dig et råd, for det lyder præcis og jeg mener præcis ligesom min eks...
Anmeld