Er det bare mig, eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

FrkZier

Anonym skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt.. Men tror bare ikke at jeg kan undvære ham?

nej det kan også være svært, men du må prøve at gøre op med dig selv om de gode ting i jeres forhold opvejer mistilliden? og om det er sværre at leve uden ham end det er at leve med du ikke stoler på ham og lever i frygten om han måske er dig utro igen?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Anonym trådstarter

k skriver:

nej det kan også være svært, men du må prøve at gøre op med dig selv om de gode ting i jeres forhold opvejer mistilliden? og om det er sværre at leve uden ham end det er at leve med du ikke stoler på ham og lever i frygten om han måske er dig utro igen?!

Ja.. Har lige prøvet at sige det der til ham som du skrev til mig i første besked plus noget mere. Det eneste han har at sige er, 'du får ikke den kode.. Der er seriøt noget galt med dig, det skal du have snakket om.'
Han siger hele tiden at jeg ik er normal og jeg bør søge læge

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Den første tanke du har når han ikke lige tager telefonen, ikke lige kommer hjem til den tid har aftalt eller han skjuler sin telefon... Er det ikke at han har gang i noget andet? At han skjuler noget for dig?

Hvis det er det... Så vil din hjerne langsomt men sikkert, blive drænet så meget at du aldrig vil stole på en anden mand, i det tilfælde at i går fra hinanden... Og hvis du ikke stoler på ham, så er han ikke værd at være sammen med (Vil altså også sige han har misbrugt din tillid, GROFT) også selvom i har et barn sammen, så fortjener dette barn ikke at vokse op hvor der er mistillid og skænderier pga. mistilliden... Så vil dit barn se dette og selv få svært ved at stole på den partner han/hun får, når han/hun bliver voksen...

Men det lyder som om du har besluttet dig for at blive sammen med ham alligevel... Jeg vil bare lige give dig et råd, for det lyder præcis og jeg mener præcis ligesom min eks...

Det er præcis sådan jeg har det.

Nej, har ikke besluttet mig for at blive hos ham.

Men hvordan skal jeg kunne bo uden ham? Kan jeg klare mig? Kan jeg overhovedet få noget bedre end ham? Kan jeg uden ham? Hvad siger familien? Ung mor, som allerede er gået fra faren??

De spørgsmål dukker hele tiden op

Anmeld

12. december 2011

FrkZier

Anonym skriver:

Ja.. Har lige prøvet at sige det der til ham som du skrev til mig i første besked plus noget mere. Det eneste han har at sige er, 'du får ikke den kode.. Der er seriøt noget galt med dig, det skal du have snakket om.'

det kan ikke være rigtig han bare lever sådan i fornægtelse, overfor at han skaber en kææmpe kløft mellem jer. personligt ville jeg ikke have fundet mig i at han sagde sådan til mig.

prøv at se om du kan få ham til at forklare HVORFOR du ikke må få den kode, hvad er det der gør han reagere så voldsomt hvis ikke det er fordi han har noget at skjule?!

Anmeld

12. december 2011

Muhmi

Det er præcis sådan jeg har det.

Nej, har ikke besluttet mig for at blive hos ham.

Men hvordan skal jeg kunne bo uden ham? Kan jeg klare mig? Kan jeg overhovedet få noget bedre end ham? Kan jeg uden ham? Hvad siger familien? Ung mor, som allerede er gået fra faren??

De spørgsmål dukker hele tiden op

Du kan sagtens klare det! Det du ikke kan klare er at leve i et forhold hvor du bliver drænet og ødelagt, for det vil du blive! Selvom jeg blev ked af at jeg gik fra min eks så blev jeg samtidig lettet over at jeg ikke skulle leve i sådan et forhold hvor alt tillid var væk...

Og nu læste jeg lige dit svar ovenover... Han prøver at give dig skylden, prøver at gøre dig til den der ser spøgelser alle vejne... Det gjorde min eks også... Det var mig der var noget galt med, jeg havde da seriøst et problem... Og ja! DET havde jeg og det var HAM!! Hvis han ingenting har at skjule så burde det ikke være et problem at vise dig den telefon overhovedet!

Jeg brugte 2½ år sammen med en mand der var mig utro med i hvert fald de første ti kvinder... Han gjorde mig blind og naiv, men der var for meget sherlock holmes i mig til at jeg bare gav op... Og sådan skal et forhold jo ikke være... Man skal ikke lege detektiv i et forhold, man skal stole på hinanden....

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Du kan sagtens klare det! Det du ikke kan klare er at leve i et forhold hvor du bliver drænet og ødelagt, for det vil du blive! Selvom jeg blev ked af at jeg gik fra min eks så blev jeg samtidig lettet over at jeg ikke skulle leve i sådan et forhold hvor alt tillid var væk...

Og nu læste jeg lige dit svar ovenover... Han prøver at give dig skylden, prøver at gøre dig til den der ser spøgelser alle vejne... Det gjorde min eks også... Det var mig der var noget galt med, jeg havde da seriøst et problem... Og ja! DET havde jeg og det var HAM!! Hvis han ingenting har at skjule så burde det ikke være et problem at vise dig den telefon overhovedet!

Jeg brugte 2½ år sammen med en mand der var mig utro med i hvert fald de første ti kvinder... Han gjorde mig blind og naiv, men der var for meget sherlock holmes i mig til at jeg bare gav op... Og sådan skal et forhold jo ikke være... Man skal ikke lege detektiv i et forhold, man skal stole på hinanden....

Ja Åh ved ikke hvad jeg skal gøre..

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

k skriver:

det kan ikke være rigtig han bare lever sådan i fornægtelse, overfor at han skaber en kææmpe kløft mellem jer. personligt ville jeg ikke have fundet mig i at han sagde sådan til mig.

prøv at se om du kan få ham til at forklare HVORFOR du ikke må få den kode, hvad er det der gør han reagere så voldsomt hvis ikke det er fordi han har noget at skjule?!

Han siger at han ikke har facebook pga mig dengang. Så nu vil han bare have sin mobil i fred s; Men det har han jo også?? Jeg vil jo ikke kikke i den, bare vide at jeg kan? :s

Anmeld

12. december 2011

FrkZier

Anonym skriver:

Han siger at han ikke har facebook pga mig dengang. Så nu vil han bare have sin mobil i fred s; Men det har han jo også?? Jeg vil jo ikke kikke i den, bare vide at jeg kan? :s

den er godt nok svær synes jeg .. du må bare gøre op med dig selv hvad du synes er bedst for dig og dit barn

held og lykke

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

k skriver:

den er godt nok svær synes jeg .. du må bare gøre op med dig selv hvad du synes er bedst for dig og dit barn

held og lykke

Ja, og tak for hjælpen

Anmeld

12. december 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Han lyder virkelig som et ubehageligt menneske.

Jeg ville ikke byde mig selv og mit barn sådan et liv.

At vokse op med en far, som råber og skriger af mor og siger hun bør søge læge.

Når du spørger dig selv om du overhovedet kan finde noget bedre end ham, mener jeg faktisk også du bør søge hjælp. Til at få genopbygget dit selvværd!
For han har i den grad været med til at ødelægge det.
For at finde en mand der er bedre end ham du har, burde ikke være særlig svært.

Du fortjener så meget bedre. Jeg kan blive helt ked af denne her tråd. For et er at han har været dig utro en milliard gange. Han er faktisk ikke særlig taknemmelig for det og yder dig den respekt og taknemmelighed du fortjener.

Jeg tror ALDRIG du bliver virkelig lykkelig sammen med ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.