IdaT lagersalg på nettet - nogen der kom igennem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Livas mor

Har lige bestilt 2 sæt fløjsbukser, en hættetrøje, en natkjole og en alm. trøje med print.. Oprindelig pris 1050 kr., og endte med at slippe 350 kr.

Plejer altid at købe ved deres udsalg, og havde absolut ingen problemer med at komme igennem her til aften.. Så det bliver prinsessens julegave fra os, da hun får legetøj af alle de andre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Quinnie

Har I andre fået ordrebekræftelse på mail?

Jeg har hverken fået mail eller fået trukket penge, så er da blevet helt i tvivl om min ordre gik igennem igår

Anmeld

13. december 2011

Mor Christa

Quinnie skriver:

Har I andre fået ordrebekræftelse på mail?

Jeg har hverken fået mail eller fået trukket penge, så er da blevet helt i tvivl om min ordre gik igennem igår

Jeg har fået en ordrebekræftelse, men prøv at ring ti ldem og hør dem ad. Det er nemlig noget med, at hvis man var nået til betaling, men den smed dig af dér, så har de stadig din ordre, og så vil de gerne ha' at du overfører pengene til dem i stedet. Prøv at ring og hør

Anmeld

13. december 2011

Quinnie

MissChrista skriver:

Jeg har fået en ordrebekræftelse, men prøv at ring ti ldem og hør dem ad. Det er nemlig noget med, at hvis man var nået til betaling, men den smed dig af dér, så har de stadig din ordre, og så vil de gerne ha' at du overfører pengene til dem i stedet. Prøv at ring og hør

Super, tak for svar. Det må jeg prøve

Anmeld

13. december 2011

Mor Christa

Quinnie skriver:

Super, tak for svar. Det må jeg prøve

Anmeld

13. december 2011

Muffinmus

Jeg fik mail om odren, men det betyder jo desværre ikke alt er på lager...det betyder bare de har fået ens odre...som sagt endte jeg sidste gang med 1 ud af 6 ting...øv

Anmeld

13. december 2011

Mor Christa

MariaE skriver:

Jeg fik mail om odren, men det betyder jo desværre ikke alt er på lager...det betyder bare de har fået ens odre...som sagt endte jeg sidste gang med 1 ud af 6 ting...øv

Årrhhh nej! Håber VIRKELIG ikke at jeg kun får en af de ting jeg har bestilt! det er jo et sæt nærmest, som jeg har bestilt .. 
KRydser fingre  

Anmeld

13. december 2011

Muffinmus

MissChrista skriver:

Årrhhh nej! Håber VIRKELIG ikke at jeg kun får en af de ting jeg har bestilt! det er jo et sæt nærmest, som jeg har bestilt .. 
KRydser fingre  

det samme her, og derfor skrev jeg, af bitter erfaring, i kommentar feltet at jeg kunne ville have delene hvis det var som sæt som jeg havde bestilt...et rødt og et lilla....ellers gider jeg ikke. Ville ikke bare ståmed et par sokker og en bluse og så slippe så meget i porto.

Anmeld

13. december 2011

Mor Christa

MariaE skriver:

det samme her, og derfor skrev jeg, af bitter erfaring, i kommentar feltet at jeg kunne ville have delene hvis det var som sæt som jeg havde bestilt...et rødt og et lilla....ellers gider jeg ikke. Ville ikke bare ståmed et par sokker og en bluse og så slippe så meget i porto.

nej præcis.. Jeg vil også have hele sættet. Har købt body + tshirt + bukser + hættetrøje - og det heele matcher! så er det jo rimelig nedtur kun at stå med en tshirt f.eks. Og ja, det er nemlig en del at betale porto for!

Anmeld

13. december 2011

sarahb

Jeg opgav og har heller ikk gidet siden.
Det kunne jeg bare ikke overskue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.