IdaT lagersalg på nettet - nogen der kom igennem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.280 visninger
29 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Mor Christa

Jep - er der nogen der "kom igennem" på IdaT's hjemmeside og fik købt noget af deres skønne tøj til ENORMT billige priser?

Jeg KÆÆMPEDE mig vejen frem på førsre udsalgsdag, men uden held. Dagen efter kom jeg så heldigvis igennem, og nåede lige at få det tøj jeg gerne ville have! Puhh hehe.
Så nu håber jeg bare det kommer frem før jul!

hvad med Jer andre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Mettemus

MissChrista skriver:

Jep - er der nogen der "kom igennem" på IdaT's hjemmeside og fik købt noget af deres skønne tøj til ENORMT billige priser?

Jeg KÆÆMPEDE mig vejen frem på førsre udsalgsdag, men uden held. Dagen efter kom jeg så heldigvis igennem, og nåede lige at få det tøj jeg gerne ville have! Puhh hehe.

hvad med Jer andre? 

Jeg brugte 1½ dag på det, tror jeg! Ih, det var irriterende, men jeg kan godt forstå, at det er svært at gætte sig til hvor meget kapacitet der er brug for til sådan et lagersalg.

Jeg endte dog med ikke at købe noget, fordi jeg egenligt som udgangspunkt ville have haft sengetøj i jr.str. men det var udsolgt. Så fandt jeg et par bodyer, bukser osv. men da jeg skulle til betaling koksede det helt ud igen og så opgav jeg det helt.

Anmeld

12. december 2011

Mor Christa

Mettemus skriver:

Jeg brugte 1½ dag på det, tror jeg! Ih, det var irriterende, men jeg kan godt forstå, at det er svært at gætte sig til hvor meget kapacitet der er brug for til sådan et lagersalg.

Jeg endte dog med ikke at købe noget, fordi jeg egenligt som udgangspunkt ville have haft sengetøj i jr.str. men det var udsolgt. Så fandt jeg et par bodyer, bukser osv. men da jeg skulle til betaling koksede det helt ud igen og så opgav jeg det helt.

Jeg var også lige ved at give op til sidst.. Det var helt vildt så meget trafik der var på den hjemmeside! Det kører godt nu, så hvis der er noget tilbage så er det da nu man skal ind og shoppe .
men jeg er bare glad for at min ordre gik igennem!

Ja - jeg ville også have haft noget jr. sengetøj, men det var ret umuligt hehe 

Anmeld

12. december 2011

Mettemus

MissChrista skriver:

Jeg var også lige ved at give op til sidst.. Det var helt vildt så meget trafik der var på den hjemmeside! Det kører godt nu, så hvis der er noget tilbage så er det da nu man skal ind og shoppe .
men jeg er bare glad for at min ordre gik igennem!

Ja - jeg ville også have haft noget jr. sengetøj, men det var ret umuligt hehe 

Ja det var helt vildt. Er også lidt ærgerlig over at jeg ikke endte med at kunne købe, men så har jeg jo sparet de penge Det er også svært ikke at lade sig rive med af stemningen. "Den er billig, den køber jeg!" - jeg er i hvert fald ført endt med at købe bare fordi det var billigt, og så faktisk slet ikke få det brugt fordi jeg ikke havde brug for det

Anmeld

12. december 2011

Rikke, Liam & Linus

Ja, de skulle vist lige have sat lidt ekstra servere på. Jeg nåede til kassen efter en times tid, men kunne ikke komme til at betale. Så gad jeg altså ikke mere. Øv.

Anmeld

12. december 2011

Mor Christa

Mettemus skriver:

Ja det var helt vildt. Er også lidt ærgerlig over at jeg ikke endte med at kunne købe, men så har jeg jo sparet de penge Det er også svært ikke at lade sig rive med af stemningen. "Den er billig, den køber jeg!" - jeg er i hvert fald ført endt med at købe bare fordi det var billigt, og så faktisk slet ikke få det brugt fordi jeg ikke havde brug for det

Jeg plejer også bare at købe fordi det er såå billigt, men denne gang var jeg faktisk dygtig, og købte det han manglede.. Og så lige en body som han ikke mangler  kunne ikke lige lade være.. Men udover den body så var jeg ekstrem fornuftig

Anmeld

12. december 2011

Mor Christa

Rikke&Liam skriver:

Ja, de skulle vist lige have sat lidt ekstra servere på. Jeg nåede til kassen efter en times tid, men kunne ikke komme til at betale. Så gad jeg altså ikke mere. Øv.

Neej - det er rigtig ærgeligt når man når så langt! Siden var også bare SÅ langsom!! jeg selv var også lige ved at give op som sagt!

Anmeld

12. december 2011

Mille83

MissChrista skriver:

hvad med Jer andre? 

Er det der stadig?link? 

Anmeld

12. december 2011

Mor Christa

Mille83 skriver:

Er det der stadig?link? 

hehe jep, der er stadig lagerslag et kan være der stadig er noget godt tilbage Jeg hepper på dig..

http://shop.idat.dk/ 

Anmeld

12. december 2011

Mille83

MissChrista skriver:

hehe jep, der er stadig lagerslag et kan være der stadig er noget godt tilbage Jeg hepper på dig..

http://shop.idat.dk/ 

taaak er igang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.