IdaT lagersalg på nettet - nogen der kom igennem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Mor Christa

Mille83 skriver:

taaak er igang 

hehe smid ligen en update når du har købt ind, og fortæl havd du har købt og om der var noget godt tilbage hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Mille83

MissChrista skriver:

hehe smid ligen en update når du har købt ind, og fortæl havd du har købt og om der var noget godt tilbage hihi

det skal jeg nok, syntes der er ok meget endnu ved selvfølgelig ikke hvor meget der har været..

Anmeld

12. december 2011

Muffinmus

kom først igennem den 3 dag jeg prøvede..dag nr 1 opgav jeg efter en halv time, dag nr 2 kæmpede jeg to timer og fik 4 varer i kurven inden jeg opgav pga barn der blev ked af det.

På 3 dagen kom jeg igennem med der var det halve af det jeg skulle have haft til den kommende lillesøster revet væk.

Så har vist mest købt 2 sæt til den store pige, et sæt med fløjsbukser i rødt og et i lilla, med ens farvede bluser til.

Men sidste gang under udslaget fik jeg kun 1 af de varer jeg havde smidt i kruven fordi lagret ikke kan nå at afskrive at det folk kom i...så en ting ud af 6 fik jeg, dyrt i porto synes jeg for den ene ting.

Håber jeg er mere heldig den her gang:-)

Anmeld

12. december 2011

Mille83

MissChrista skriver:

Så fik jeg købt lidt undertøj osv ud i tiden og en enkelt kjole....

Anmeld

12. december 2011

roenlund

Mettemus skriver:

Jeg brugte 1½ dag på det, tror jeg! Ih, det var irriterende, men jeg kan godt forstå, at det er svært at gætte sig til hvor meget kapacitet der er brug for til sådan et lagersalg.

Jeg endte dog med ikke at købe noget, fordi jeg egenligt som udgangspunkt ville have haft sengetøj i jr.str. men det var udsolgt. Så fandt jeg et par bodyer, bukser osv. men da jeg skulle til betaling koksede det helt ud igen og så opgav jeg det helt.

der er da stadig noget grønt jr med skilpader på...

Anmeld

12. december 2011

roenlund

Mettemus skriver:

Jeg brugte 1½ dag på det, tror jeg! Ih, det var irriterende, men jeg kan godt forstå, at det er svært at gætte sig til hvor meget kapacitet der er brug for til sådan et lagersalg.

Jeg endte dog med ikke at købe noget, fordi jeg egenligt som udgangspunkt ville have haft sengetøj i jr.str. men det var udsolgt. Så fandt jeg et par bodyer, bukser osv. men da jeg skulle til betaling koksede det helt ud igen og så opgav jeg det helt.

og to slags af det hvide...

Anmeld

12. december 2011

Mor Christa

MariaE skriver:

kom først igennem den 3 dag jeg prøvede..dag nr 1 opgav jeg efter en halv time, dag nr 2 kæmpede jeg to timer og fik 4 varer i kurven inden jeg opgav pga barn der blev ked af det.

På 3 dagen kom jeg igennem med der var det halve af det jeg skulle have haft til den kommende lillesøster revet væk.

Så har vist mest købt 2 sæt til den store pige, et sæt med fløjsbukser i rødt og et i lilla, med ens farvede bluser til.

Men sidste gang under udslaget fik jeg kun 1 af de varer jeg havde smidt i kruven fordi lagret ikke kan nå at afskrive at det folk kom i...så en ting ud af 6 fik jeg, dyrt i porto synes jeg for den ene ting.

Håber jeg er mere heldig den her gang:-)

Årh. hvornår finder man ud af hvor meget af det man har bestilt man får? Jeg tænekr bare.. De har trukket pengene ffra mig, så håber da jeg får det hele?

Men ja - alt blev revet væk! Så vildt hehe. 

Anmeld

12. december 2011

Mor Christa

Mille83 skriver:

Så fik jeg købt lidt undertøj osv ud i tiden og en enkelt kjole....

Sådan! hehe

Anmeld

12. december 2011

Mille83

MissChrista skriver:

Sådan! hehe

Ja det blev også lidt for dyrt...Dammit! Men når det er så billigt er man jo nød til det...

Anmeld

12. december 2011

Mettemus

roenlund skriver:

der er da stadig noget grønt jr med skilpader på...

Så må der være kommet nyt, der stod i går at varen var udsolgt. Tak for tip - det var nemlige lige det jeg gerne ville have. Det hvide er også fint, men jeg undgår helst kombination ml. hvid og sort, da jeg synes det er svært at bevare pænt efter vask

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.