Tina og Carsten med lille Mikkel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Stumpen

Karo skriver:

Jeg syndes det er en rigtig flot tanke at i tænker på Tina og hendes famillie.

Jeg kender Tina tilbage fra ns tiden (2008) og hvis jeg skal være ærlig tror jeg Tina har brug for ro pt. Det er ikke en nem tid for dem, og at skulle stå ansigt til ansig med "fremmede" mennesker, har hun bare ikke overskudet til. Lige nu konsentrerer hun sig om Mikkel og at få en hverdag til at fungere for Liva, og jeg mener bestemt det er her hendes fokus skal være.

Men som sagt syndes jeg det er en flot tanke.

Kunne en af jer NS-piger så ikke fragte kurven til sygehuset? (bare en ide)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Jeg vil også godt være med!!

Anmeld

13. december 2011

Ka+Ma=Be

th skriver:

Som jeg har skrevet tidligere kunne jeg aldrig finde på bare at kører derud. Har skrevet en besked til Tina og gør ikk noget før jeg har hørt fra hende.

Anmeld

13. december 2011

th

Stumpen skriver:

Det er aftalt med Tina veninde at jeg aflevere den ved hende og så aflevere hun den til Tina og Carsten

Anmeld

13. december 2011

Stumpen

th skriver:

Det er aftalt med Tina veninde at jeg aflevere den ved hende og så aflevere hun den til Tina og Carsten

det var ikke ment som en kritik til dig, for jeg synes din tanke er så rørerende og gør mig så glad for at være en del af babydotdk -at vi i den grad tænker på andre end os selv solvom vi sidder bag en skræm 

Anmeld

14. december 2011

th

Stumpen skriver:

det var ikke ment som en kritik til dig, for jeg synes din tanke er så rørerende og gør mig så glad for at være en del af babydotdk -at vi i den grad tænker på andre end os selv solvom vi sidder bag en skræm 

Sådan tog jeg det hellere ikk ville bare lige skiver at der var fundet en løsning på hvordan den blev afleveret

Anmeld

14. december 2011

Karo

Stumpen skriver:

Jeg ved der er lavet en aftale med Tinas veninde om at hun tager imod kurven og aflevere til Tina.

Anmeld

14. december 2011

babymus77

Det syns jeg er fint, så ved vi alle at den kommer afsted;-) godt iniatiativ til dig som fik sat igang, at vi kunne lave en kurv!!!!!

Anmeld

14. december 2011

th

babymus77 skriver:

Det syns jeg er fint, så ved vi alle at den kommer afsted;-) godt iniatiativ til dig som fik sat igang, at vi kunne lave en kurv!!!!!

S
Tak. Ja det er dejligt. Jeg laver den i dag. Så der kommer billede af den i aften. Tak til alle der ville være med

Anmeld

14. december 2011

twinboys

th skriver:

S
Tak. Ja det er dejligt. Jeg laver den i dag. Så der kommer billede af den i aften. Tak til alle der ville være med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.