Tina og Carsten med lille Mikkel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.916 visninger
60 svar
0 synes godt om
12. december 2011

th

Jeg har tænkt på dem fra første opdatering kom omkring Mikkel har jeg været på baby.dk via mobil for at følge med. Jeg har nu valgt at jeg vil lave en kurv og køre ud med, så de har noget at styrke sig på. Ville høre om der var andre der ville være med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

th

th skriver:

Jeg har tænkt på dem fra første opdatering kom omkring Mikkel har jeg været på baby.dk via mobil for at følge med. Jeg har nu valgt at jeg vil lave en kurv og køre ud med, så de har noget at styrke sig på. Ville høre om der var andre der ville være med?

Op

Anmeld

12. december 2011

th

th skriver:

Op

Anmeld

12. december 2011

M&M's Mor

Synes det er en super fed ide'...ved selv hvor meget det varmer i den svære tid man står i så er helt klart med på den hvis vi kan blive enige om et lille beløb alle kan være med på...???

Anmeld

12. december 2011

FamilenStorm

Tænker også rigtig meget på dem, og andre på børneafdelinfen i denne tid..

Men bor os selv i Odense, så vil gerne være med og hjælpe hvis der er brug for det?

Anmeld

12. december 2011

th

M&M's Mor skriver:

Synes det er en super fed ide'...ved selv hvor meget det varmer i den svære tid man står i så er helt klart med på den hvis vi kan blive enige om et lille beløb alle kan være med på...???

Jamen tænkte 10 kr. Hvis det var

Anmeld

12. december 2011

Wimmie

th skriver:

Jamen tænkte 10 kr. Hvis det var

Anmeld

12. december 2011

Na-Wi

Hvad er der dog sket ?

Anmeld

12. december 2011

th

FamilenStorm skriver:

Tænker også rigtig meget på dem, og andre på børneafdelinfen i denne tid..

Men bor os selv i Odense, så vil gerne være med og hjælpe hvis der er brug for det?

Lyder super. Sanne har bagt små kager og jeg lave noget fyldt chokolade til den og så regner jeg med at købe noget frugt og andet godt til den

Anmeld

12. december 2011

SaNiNa

iih hvor er det bare dejligt at se.

Pebernød dejen er lavet og sat på køl så skal de bare rulles når Nicklas kommer hjem fra dp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.