Tina og Carsten med lille Mikkel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

CamillaSoefelt

th skriver:

Tror det bliver en stor kurv

Og ja du har nok ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

nilletøz

Rigtig sød tanke.. Og jeg har også overført lidt til dem..

Håber at de alle er ok. 

Kæmp mikkel!!!

Anmeld

12. december 2011

annec

Jeg vil også gerne være med, super god tanke!

Anmeld

12. december 2011

Frk-Lotusblomst

Jg vil også gerne være med hvis det ikke er for sent.. Sender pb afsted med det samme...Mine tanker er såå meget os dem

Anmeld

12. december 2011

Ka+Ma=Be

twinboys skriver:

jeps jeg er med... jeg håber at hun svarer mig tilbage idag med at komme derover i aften... synes ikke bare vi skal møde op uden at få lov...

Har selv stået i samme situation/ sted med mine drenge, og der havde man slet ikke tid til at have mennesker rendende på besøg hele tiden,... Man sidder bare i døgndrift hos sin / sine guldklump / guldklumper...

Jeg har tilbudt min hjælp da jeg 100% kan sætte mig ind i deres sted...

Majbritt

Jeg er helt enig. Sådan noget skal ikke ske uanmeldt!

Men jeg vil også meget gerne være med i en gave, hvis de ønsker besøget! 

Anmeld

13. december 2011

th

Katte87 skriver:

Jeg er helt enig. Sådan noget skal ikke ske uanmeldt!

Men jeg vil også meget gerne være med i en gave, hvis de ønsker besøget! 

Som jeg har skrevet tidligere kunne jeg aldrig finde på bare at kører derud. Har skrevet en besked til Tina og gør ikk noget før jeg har hørt fra hende.

Anmeld

13. december 2011

liwsmor

th skriver:

Jeg har tænkt på dem fra første opdatering kom omkring Mikkel har jeg været på baby.dk via mobil for at følge med. Jeg har nu valgt at jeg vil lave en kurv og køre ud med, så de har noget at styrke sig på. Ville høre om der var andre der ville være med?

jeg har det ligesom dig, tænker på dem hele tiden, så ville rigtigt gerne være med hvis det ikke for dyrt

Anmeld

13. december 2011

Karo

Jeg syndes det er en rigtig flot tanke at i tænker på Tina og hendes famillie.

Jeg kender Tina tilbage fra ns tiden (2008) og hvis jeg skal være ærlig tror jeg Tina har brug for ro pt. Det er ikke en nem tid for dem, og at skulle stå ansigt til ansig med "fremmede" mennesker, har hun bare ikke overskudet til. Lige nu konsentrerer hun sig om Mikkel og at få en hverdag til at fungere for Liva, og jeg mener bestemt det er her hendes fokus skal være.

Men som sagt syndes jeg det er en flot tanke.

Anmeld

13. december 2011

Koen.

Karo skriver:

Jeg syndes det er en rigtig flot tanke at i tænker på Tina og hendes famillie.

Jeg kender Tina tilbage fra ns tiden (2008) og hvis jeg skal være ærlig tror jeg Tina har brug for ro pt. Det er ikke en nem tid for dem, og at skulle stå ansigt til ansig med "fremmede" mennesker, har hun bare ikke overskudet til. Lige nu konsentrerer hun sig om Mikkel og at få en hverdag til at fungere for Liva, og jeg mener bestemt det er her hendes fokus skal være.

Men som sagt syndes jeg det er en flot tanke.

Anmeld

13. december 2011

Pige2009

th skriver:

jep

Lyder rigtig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.