16 måneder og faste inden dræn - nogle gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

K&S

dorthemus skriver:

Jeg ville vække ham...der er alt for længe til han må få mad  Håber det kommer til at gå godt så julen er reddet for den lille mand

Det tror jeg også, jeg gør - for han har stort ikke ville spise i eftermiddag & aften, så maven er ikke fuld fuld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

K&S

*Sofie* skriver:

Ved godt at tråden handler om tiden op til selve operationen...så undskyld at jeg lige kommer ind på et sidespor
Ved ikk om du har læst noget om når børn får dræn, eller fået noget at vide...men nogle ka godt reagere ret kraftigt når de vågner af narkosen. Det er bare lige så det ikk kommer bag på dig, hvis det nu sku ske for Anton

Det fortalte ørelægen godt om, hun anbefalede også at vi var 2 med i morgen  så min mor tager med med op...!

Men tusind tak for info - så gør det ikke noget at tråden handler om noget andet

Anmeld

11. december 2011

dorthemus

K&S skriver:

Det tror jeg også, jeg gør - for han har stort ikke ville spise i eftermiddag & aften, så maven er ikke fuld fuld

Væk ham og give ham mad...kl 4 er morgen i mange hjem

Anmeld

11. december 2011

K&S

dorthemus skriver:

Væk ham og give ham mad...kl 4 er morgen i mange hjem

Puha ja, det har været morgen herhjemme i maaaange måneder, men de sidste par dage har Anton sovet længe - i dag helt til 06.20

Anmeld

11. december 2011

dorthemus

K&S skriver:

Det fortalte ørelægen godt om, hun anbefalede også at vi var 2 med i morgen  så min mor tager med med op...!

Men tusind tak for info - så gør det ikke noget at tråden handler om noget andet

JA tak skæbne hvor hun skreg og flippede  Var tyve minutter om at få presset en hysterisk og rasende datter ned i først flyverdragt og så klapvogn....jøsses

Anmeld

11. december 2011

K&S

dorthemus skriver:

JA tak skæbne hvor hun skreg og flippede  Var tyve minutter om at få presset en hysterisk og rasende datter ned i først flyverdragt og så klapvogn....jøsses

Puha, det lyder ikke rart, men det må heller ikke være rart at føle sig "fuld", når man er så lille

Og Runa tager heller ikke sut, vel? Jeg håber sutten, nussekluden og måske et tog kørende forbi (klinikken ligger lige op af stationen) kan hjælpe lidt

Anmeld

11. december 2011

*Sofie*

K&S skriver:

Årh, hvor er det godt at din mor tager med!
Ville ønske min mor ku ta med os på tirsdag...men hun ska arbejde
Det var bare slet ikk sjovt sidst.

Nåh, men jeg vil ikk ta modet fra dig
Det lyder til at I ska tidligt op i morgen  så godnat, og glæd dig over at der ikk er særlig lang tid til at din bøf får det godt igen

Anmeld

11. december 2011

dorthemus

K&S skriver:

Puha, det lyder ikke rart, men det må heller ikke være rart at føle sig "fuld", når man er så lille

Og Runa tager heller ikke sut, vel? Jeg håber sutten, nussekluden og måske et tog kørende forbi (klinikken ligger lige op af stationen) kan hjælpe lidt

Nope inegn sut....men hun fik en bamse fra ørelægen (sponsoreret af TrygFonden) og den hjalp hvor jeg ikke kunne

Anmeld

12. december 2011

K&S

*Sofie* skriver:

Årh, hvor er det godt at din mor tager med!
Ville ønske min mor ku ta med os på tirsdag...men hun ska arbejde
Det var bare slet ikk sjovt sidst.

Nåh, men jeg vil ikk ta modet fra dig
Det lyder til at I ska tidligt op i morgen  så godnat, og glæd dig over at der ikk er særlig lang tid til at din bøf får det godt igen

Det skal jo bare overståes :-) men jeg har godt nok aldrig vækket Anton klokken 04.30 før ;-) men maven skulle jo lige fyldes op...! Så nu hygger vi i sofaen med Bamse & Kylling på dvd'en :-) 

Anmeld

12. december 2011

K&S

dorthemus skriver:

Nope inegn sut....men hun fik en bamse fra ørelægen (sponsoreret af TrygFonden) og den hjalp hvor jeg ikke kunne

Dejligt :-) Anton og jeg hygger nu i sofaen med Bamse & Kylling på dvd'en :-) efter at jeg for første gang nogensinde har vækket Anton fra hans nattesøvn....! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.