Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Jeg ville vække ham...der er alt for længe til han må få mad Håber det kommer til at gå godt så julen er reddet for den lille mand
Jeg ville vække ham...der er alt for længe til han må få mad Håber det kommer til at gå godt så julen er reddet for den lille mand
Det tror jeg også, jeg gør - for han har stort ikke ville spise i eftermiddag & aften, så maven er ikke fuld fuld
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
*Sofie* skriver: Ved godt at tråden handler om tiden op til selve operationen...så undskyld at jeg lige kommer ind på et sidespor Ved ikk om du har læst noget om når børn får dræn, eller fået noget at vide...men nogle ka godt reagere ret kraftigt når de vågner af narkosen. Det er bare lige så det ikk kommer bag på dig, hvis det nu sku ske for Anton
Ved godt at tråden handler om tiden op til selve operationen...så undskyld at jeg lige kommer ind på et sidespor Ved ikk om du har læst noget om når børn får dræn, eller fået noget at vide...men nogle ka godt reagere ret kraftigt når de vågner af narkosen. Det er bare lige så det ikk kommer bag på dig, hvis det nu sku ske for Anton
Det fortalte ørelægen godt om, hun anbefalede også at vi var 2 med i morgen så min mor tager med med op...!
Men tusind tak for info - så gør det ikke noget at tråden handler om noget andet
K&S skriver: Det tror jeg også, jeg gør - for han har stort ikke ville spise i eftermiddag & aften, så maven er ikke fuld fuld
Væk ham og give ham mad...kl 4 er morgen i mange hjem
dorthemus skriver: Væk ham og give ham mad...kl 4 er morgen i mange hjem
Puha ja, det har været morgen herhjemme i maaaange måneder, men de sidste par dage har Anton sovet længe - i dag helt til 06.20
K&S skriver: Det fortalte ørelægen godt om, hun anbefalede også at vi var 2 med i morgen så min mor tager med med op...! Men tusind tak for info - så gør det ikke noget at tråden handler om noget andet
JA tak skæbne hvor hun skreg og flippede Var tyve minutter om at få presset en hysterisk og rasende datter ned i først flyverdragt og så klapvogn....jøsses
dorthemus skriver: JA tak skæbne hvor hun skreg og flippede Var tyve minutter om at få presset en hysterisk og rasende datter ned i først flyverdragt og så klapvogn....jøsses
Puha, det lyder ikke rart, men det må heller ikke være rart at føle sig "fuld", når man er så lille
Og Runa tager heller ikke sut, vel? Jeg håber sutten, nussekluden og måske et tog kørende forbi (klinikken ligger lige op af stationen) kan hjælpe lidt
Årh, hvor er det godt at din mor tager med! Ville ønske min mor ku ta med os på tirsdag...men hun ska arbejde Det var bare slet ikk sjovt sidst.
Nåh, men jeg vil ikk ta modet fra dig Det lyder til at I ska tidligt op i morgen så godnat, og glæd dig over at der ikk er særlig lang tid til at din bøf får det godt igen
K&S skriver: Puha, det lyder ikke rart, men det må heller ikke være rart at føle sig "fuld", når man er så lille Og Runa tager heller ikke sut, vel? Jeg håber sutten, nussekluden og måske et tog kørende forbi (klinikken ligger lige op af stationen) kan hjælpe lidt
Nope inegn sut....men hun fik en bamse fra ørelægen (sponsoreret af TrygFonden) og den hjalp hvor jeg ikke kunne
*Sofie* skriver: Årh, hvor er det godt at din mor tager med! Ville ønske min mor ku ta med os på tirsdag...men hun ska arbejde Det var bare slet ikk sjovt sidst. Nåh, men jeg vil ikk ta modet fra dig Det lyder til at I ska tidligt op i morgen så godnat, og glæd dig over at der ikk er særlig lang tid til at din bøf får det godt igen
Det skal jo bare overståes :-) men jeg har godt nok aldrig vækket Anton klokken 04.30 før ;-) men maven skulle jo lige fyldes op...! Så nu hygger vi i sofaen med Bamse & Kylling på dvd'en :-)
dorthemus skriver: Nope inegn sut....men hun fik en bamse fra ørelægen (sponsoreret af TrygFonden) og den hjalp hvor jeg ikke kunne
Dejligt :-) Anton og jeg hygger nu i sofaen med Bamse & Kylling på dvd'en :-) efter at jeg for første gang nogensinde har vækket Anton fra hans nattesøvn....!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128