16 måneder og faste inden dræn - nogle gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

*Sofie*

K&S skriver:

Nårh, lille pus

Vi var til ørelæge med Anton i fredags og da hun besluttede sig for dræn, sagde hun at vi kunne få tid allerede i morgen, så vi slog bare til  for han har så ondt i ørene, han går og hiver i dem hele tiden - selvom han har været på penicillin hele ugen

Han har også væske på begge ører, undertryk i det ene og fuldstændig stoppet i det andet + høretab på begge

Nårh altså
Han får det så meget bedre, når drænene er lagt. Har I prøvet det før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

K&S

dorthemus skriver:

Ej hvor er det langt ue at han har fået sådan en sen tid af lægen  Runa kom til allerede kl. 8. Jeg spiste aftensmad tidligt og gav så en ret stor portion grød inden putning. Det gik fint.

Han skal jo faste seks timer før, så måske stå meget tidligt op og give grød...

Det var den tid, der var tilbage - ellers skulle vi vente en uge mere og han har bare så ondt, han hiver sig i og slår på ørerne hele tiden - og han har endda været på penicillin hele ugen

Hmm, jeg har overvejet at vække ham for at fodre ham af, men tror bare ikke jeg kan få ham til at sove igen så...! men så kan han jo selvfølgelig tage en tidlig morgenlur

Anmeld

11. december 2011

LISBETH:-)

Kom lige til og tænke på, at jeg vist nok med den mindste var så ond og vækkede hende om natten lige inden fasten gik igang og så gav jeg hende noget mad der. Hun er en ædedolk, men hun spurgte ikke efter mad en eneste gang (hun var så også kun 8 mdr)

Anmeld

11. december 2011

K&S

*Sofie* skriver:

Nårh altså
Han får det så meget bedre, når drænene er lagt. Har I prøvet det før?

Ih, det håber jeg også - men nej vi har ikke prøvet det før....

Anmeld

11. december 2011

K&S

LISBETH:-) skriver:

Kom lige til og tænke på, at jeg vist nok med den mindste var så ond og vækkede hende om natten lige inden fasten gik igang og så gav jeg hende noget mad der. Hun er en ædedolk, men hun spurgte ikke efter mad en eneste gang (hun var så også kun 8 mdr)

Det har jeg overvejet, men Anton er bare meget svær at få til at sove igen - han kan overleve på helt ned til 5 min. søvn en hel dag

Det ville have været nemmere, hvis jeg lige kunne stikke ham en flaske

Anmeld

11. december 2011

LISBETH:-)

K&S skriver:

Det har jeg overvejet, men Anton er bare meget svær at få til at sove igen - han kan overleve på helt ned til 5 min. søvn en hel dag

Det ville have været nemmere, hvis jeg lige kunne stikke ham en flaske

Er det ikke 6 timer før de skal faste? Så sker der vel ikke det store hvis han så ikke vil sove igen. Så sover han måske bare lige inden drænet og så er problemet jo egentlig løst!?

Heldigvis er det meget hurtigt overstået, og slet ikke så slemt som man frygter det er. Det bliver dejligt for ham at han ikke længere skal have ondt i ørerne.

Anmeld

11. december 2011

K&S

Er det ikke 6 timer før de skal faste? Så sker der vel ikke det store hvis han så ikke vil sove igen. Så sover han måske bare lige inden drænet og så er problemet jo egentlig løst!?

Heldigvis er det meget hurtigt overstået, og slet ikke så slemt som man frygter det er. Det bliver dejligt for ham at han ikke længere skal have ondt i ørerne.

Hmm, du siger noget - jeg overvejer kraftigt nu

Anmeld

11. december 2011

K&S

Og ja, jeg glæder mig også til han ikke har ondt mere - det gør så ondt at se

Anmeld

11. december 2011

dorthemus

K&S skriver:

Det var den tid, der var tilbage - ellers skulle vi vente en uge mere og han har bare så ondt, han hiver sig i og slår på ørerne hele tiden - og han har endda været på penicillin hele ugen

Hmm, jeg har overvejet at vække ham for at fodre ham af, men tror bare ikke jeg kan få ham til at sove igen så...! men så kan han jo selvfølgelig tage en tidlig morgenlur

Jeg ville vække ham...der er alt for længe til han må få mad  Håber det kommer til at gå godt så julen er reddet for den lille mand

Anmeld

11. december 2011

*Sofie*

K&S skriver:

Ih, det håber jeg også - men nej vi har ikke prøvet det før....

Ved godt at tråden handler om tiden op til selve operationen...så undskyld at jeg lige kommer ind på et sidespor
Ved ikk om du har læst noget om når børn får dræn, eller fået noget at vide...men nogle ka godt reagere ret kraftigt når de vågner af narkosen. Det er bare lige så det ikk kommer bag på dig, hvis det nu sku ske for Anton

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.