16 måneder og faste inden dræn - nogle gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.000 visninger
32 svar
0 synes godt om
11. december 2011

K&S

Anton skal have lagt dræn i morgen klokken 10.50, så han skal faste hele morgenen, men hvordan klarer jeg lige den  Han plejer at være meget sulten, når han vågner...!

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

LISBETH:-)

K&S skriver:

Anton skal have lagt dræn i morgen klokken 10.50, så han skal faste hele morgenen, men hvordan klarer jeg lige den  Han plejer at være meget sulten, når han vågner...!

Katja

jeg har været gennem det med 2 børn. Begge gange har jeg frygtet hvordan det skulle gå, men det er gået uden problemer.

Du må igang med at udtænke en masse afledningsmanøvre der fjerner fokus fra morgenmad!

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

11. december 2011

*Sofie*

K&S skriver:

Katja

Ikk så mange gode råd...andet end 'hold ud'
Han må drikke æblejuice indtil to timer før...ka være det ka styre sulten lidt.
Min sveske ska ha dræn endnu en gang på tirsdag. Held og lykke med i morgen  

Anmeld

11. december 2011

K&S

LISBETH:-) skriver:

jeg har været gennem det med 2 børn. Begge gange har jeg frygtet hvordan det skulle gå, men det er gået uden problemer.

Du må igang med at udtænke en masse afledningsmanøvre der fjerner fokus fra morgenmad!

Rigtig meget held og lykke

Ja, vi må have gang i en maaaaaasse ting og sager, indtil vi skal afsted  et bad er altid et hit, så det må vi bruge laaaang tid på

Tusind tak!

Anmeld

11. december 2011

Toshiba

K&S skriver:

Katja

min dreng kunne også spise en ko som lille...

men dagen hvor han skulle have lagt dræn - blev den "del" jo bare "glemt" han spurgte efter morgenmad én gang - og jeg sagde, at det kunne han ikke få - før lægen havde ordnet ørene, for så blev man syg...

det accepterede han... ingen problem her

Anmeld

11. december 2011

K&S

*Sofie* skriver:

Ikk så mange gode råd...andet end 'hold ud'
Han må drikke æblejuice indtil to timer før...ka være det ka styre sulten lidt.
Min sveske ska ha dræn endnu en gang på tirsdag. Held og lykke med i morgen  

Åh, jeg frygter det værste, så kan det jo næsten kun blive bedre

Og tusind tak - og i lige måde på tirsdag  er det faldet ud eller?

Anmeld

11. december 2011

K&S

Toshiba skriver:

min dreng kunne også spise en ko som lille...

men dagen hvor han skulle have lagt dræn - blev den "del" jo bare "glemt" han spurgte efter morgenmad én gang - og jeg sagde, at det kunne han ikke få - før lægen havde ordnet ørene, for så blev man syg...

det accepterede han... ingen problem her

Jeg ved ikke helt om Anton vil kunne forstå hvorfor, men håber bare han vil acceptere at han ingen mad får

Anmeld

11. december 2011

*Sofie*

K&S skriver:

Åh, jeg frygter det værste, så kan det jo næsten kun blive bedre

Og tusind tak - og i lige måde på tirsdag  er det faldet ud eller?

Jeg håber det hele går smertefrit for jer...både før og efter
Ja, begge Malous dræn er faldet ud...og hun har så meget væske i ørerne. Hun ka slet ikk høre noget og råber nærmest når hun snakker.
Vi har heldigvis allerede tid kl 8.30, så vi ska ikk vente så længe. Ku os ha fået en tid 12.30...men erhm, nej tak!!

Anmeld

11. december 2011

dorthemus

K&S skriver:

Katja

Ej hvor er det langt ue at han har fået sådan en sen tid af lægen  Runa kom til allerede kl. 8. Jeg spiste aftensmad tidligt og gav så en ret stor portion grød inden putning. Det gik fint.

Han skal jo faste seks timer før, så måske stå meget tidligt op og give grød...

Anmeld

11. december 2011

K&S

*Sofie* skriver:

Jeg håber det hele går smertefrit for jer...både før og efter
Ja, begge Malous dræn er faldet ud...og hun har så meget væske i ørerne. Hun ka slet ikk høre noget og råber nærmest når hun snakker.
Vi har heldigvis allerede tid kl 8.30, så vi ska ikk vente så længe. Ku os ha fået en tid 12.30...men erhm, nej tak!!

Nårh, lille pus

Vi var til ørelæge med Anton i fredags og da hun besluttede sig for dræn, sagde hun at vi kunne få tid allerede i morgen, så vi slog bare til  for han har så ondt i ørene, han går og hiver i dem hele tiden - selvom han har været på penicillin hele ugen

Han har også væske på begge ører, undertryk i det ene og fuldstændig stoppet i det andet + høretab på begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.