Anonym skriver:
Jamen vi har sagt til ham mange gange at vi skal nok komme til ham hvis vi har brug for hjælp...
Han går meget over stregen... Hvis vi fortæller noget som han ikke mener er efter hans hoved, kan han finde på at ringe eller skrive mail til det pågældende sted for at høre om det nu også kan passe, hvor han bagefter undskylder mange gange og at han ikke vil gøre det igen. Han har gjort det mange gange..
Svigermoderen går og sviner mig til og det har hun gjort lige siden jeg testede positivt med mit første barn..
Det stopper aldrig selvom jeg siger hun skal stoppe sit ævl og at jeg ikke gider høre på det.
Til mit første barns dåb svinede hun mig også til og vi stod og skændtes foran hele forsamlingen..
Det er jo ikke til for os andre at vurdere, om din svigermor virkelig "sviner dig til", eller om hun blot har været lidt ubetænksom. Jeg må indrømme, at når du hidser dig op over svigerfars harmløse besked om nisser, så får jeg den tanke, at du måske går i lidt små sko. Hvad betyder "svine til" helt konkret?
- Som mor kunne jeg sagtens sige til mit voksne barn, at "I skal da have noget julepynt op" - det er virkelig en uskyldig bemærkning i mine ører.
Anmeld