Idag skriver min kæreste med sin far, han fortæller at han er igang med at pynte op til jul og nynner julesange. Han spørger så min kæreste om vi ikke skal have nisser op.
Kæresten skriver til ham at vi har ikke nisser, men vi har lysestager med nisser til at stå i vinduerne samt julehuse med lys og bling bling i.
Hans far skriver så "EJ I skal da have noget op for børnenes skyld" Øh ja, hvis havde mere julepynt havde vi også gjort det.
Vi har julekugler til at hænge rundt omkring, lyskæde med forskellige farvet lys, lysestager med nisser/julemænd og julehuse med bling bling lys i..
ER det ikke mere end rigeligt at have oppe?
Må indrømme at jeg er pænt træt af ham svigerfar som MEGET gerne vil bestemme hvordan vores hjem skal være, hvordan vores økonomi skal køre i banken osv osv.
Jeg har fortalt denne kære svigerfar at vi kan godt selv finde ud af alle disse ting, hvis vi ikke kunne havde vi nok spurgt om hjælp..
Hvordan vil du reagere hvis din svigerfar sagde dette og generelt vil bestemme hvordan ens hjem er osv?
Udover det vil han også have vi skal søge friplads til børnene og boligsikring - Har forklaret ham at det er slet ikke nødvendigt for os.
Grr.. man kan forklare ham 1000 gange uden han forstår det.
Anmeld