søger telenor kunder( hurtigt )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

debbie19

sofiell89 skriver:

Jeg havde telenor for nogle år siden. Jeg modtog første regning, betalte den osv. Måneden efter kom regningen ikke (var tilmeldt pbs), telefonen blev lukket, selvom jeg havde ringet ind flere gange og rykket for den. Da de 6 mdr var gået, havde jeg stadigvæk ikke modtaget andet end den første regning, og telefonen havde været ubrugelig siden den første regning udeblev. Kundeservice er noget lort. Jeg endte med at komme i RKI på den regning, fordi jeg tabte sagen, da de kunne bevise at brevene var sendt afsted til mig fra DEM af. På trods af at de aldrig var kommet frem til mig.
Jeg ville blive hos Telia hvis jeg var dig. Skiftede selv fra Telia til Telenor pga. deres gode tilbud. Men skiftede også tilbage igen..

man kan jo tjekke ens pbs seddler ?? man ryger jo ikke i rki pga en mdr hvor den ikke er betalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

sofiell89

debbie19 skriver:

man kan jo tjekke ens pbs seddler ?? man ryger jo ikke i rki pga en mdr hvor den ikke er betalt

Den kom jo ikke i 5 mdr, og jeg ringede jo ind hver måned for at få tilsendt et girokort for at kunne betale. Det er det brev der er sendt til mig, men aldrig kommet frem. Lidt pudsigt det ikke kom frem 5 mdr i træk og betalingen aldrig nåede at komme på pbs i 6 mdr..

Anmeld

11. december 2011

KakaoDrik

sofiell89 skriver:

Brevene skal jo ikke sendes afsted til mig, når de er tilmeldt PBS ??? Jeg skal jo bare betale automatisk, men svært med en regning der aldrig kom hos mig.. Så jo fejlen var hos dem. For de har jo tydeligvis ikke gives besked til PBS om at regningen skulle betales og den blev jeg klantret for..

Fordi jeg et øjeblik havde mine tanker et andet sted. Jeg har redigeret mit indlæg. Du er velkommen til at læse det

Anmeld

11. december 2011

debbie19

sofiell89 skriver:

Den kom jo ikke i 5 mdr, og jeg ringede jo ind hver måned for at få tilsendt et girokort for at kunne betale. Det er det brev der er sendt til mig, men aldrig kommet frem. Lidt pudsigt det ikke kom frem 5 mdr i træk og betalingen aldrig nåede at komme på pbs i 6 mdr..

oki vi får udskrifter hver mdr ??

Anmeld

11. december 2011

TWT

debbie19 skriver:

så i synes at telenor er noget møg eller hvad ??

Jeg har telenor, og er super glade for dem Hver gang jeg ringer ind, hvis der er noget jeg er i tvivl om, skulle bla. have hemmeligt nr osv. og jeg får altid en god behandling

Anmeld

11. december 2011

KakaoDrik

KakaoDrik skriver:

Pbs skulle jo sørge for at din regning trækkes automatisk. Med andre ord var det din bank du skulle have henvendt dig til. Desuden så modtager man via sin bank en opgørelse over tilmeldte regninger via PBS, så der skulle den gerne være fanget af dig.

Igennem de sidste år har man kunne gå ind på "Mit Telenor" via Telenors hjemmeside og betale sine regninger og se sit forbrug.

Og så er man jo som forbruger forpliktet til SELV at kontrollere at man betaler sine regninger!

Her er det rettede indlæg. Undskyld ulejligheden 

Anmeld

11. december 2011

MaleneJensen

debbie19 skriver:

Hej kæresten og jeg har begge telia jeg har dog kun haft det et par mdr. vi var nede i føtex nu her og telenord køre et dobbel deal tilbud vi overvejer meget at gøre det men vi vil lige høre om der er nogen som har telenor og om de snyder ?? vi er glade for telia men vi kan få det billigere ved telenor og endda få nye telefoner

Min kæreste og jeg har telenor og har lige fået det der dobbeltdeal også og vi har aldrig haft problemer..

Anmeld

11. december 2011

sofiell89

KakaoDrik skriver:

Her er det rettede indlæg. Undskyld ulejligheden 

Det er helt ok. Jeg havde heller ikke tid til at skrive et langt indlæg som mit første med at "brevet" var et girokort de skulle sende da de stadig ikke var kommet på min pbs. Men det er snart 3 år siden nu, så meget kan jo være sket siden..

Anmeld

11. december 2011

sofiell89

debbie19 skriver:

oki vi får udskrifter hver mdr ??

ja fra banken med pbs ? Eller med telenor? Jeg fik ikke nogen papirer fra telenor. Men skidt pyt. Jeg er glad og tilfreds med mit telia abo

Anmeld

11. december 2011

Clotte

Vi har også telenor og vi har heller ikke noget at sætte fingre på, vores abb. er blevet MEGET billigere efter vi i sin tid skiftede over til dem og der er ikke nogen andre selskaber der har kunne give os en lige så god pris

Med hensyn til signal har vi kun lidt problemer men det er kun når der er storm vejr eller ekstrem dårligt vejr, vi bor så heller ikke i et byområde men mere helt ude hvor kragerne har madpakke og gps med

Clotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.