Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej kæresten og jeg har begge telia jeg har dog kun haft det et par mdr. vi var nede i føtex nu her og telenord køre et dobbel deal tilbud vi overvejer meget at gøre det men vi vil lige høre om der er nogen som har telenor og om de snyder ?? vi er glade for telia men vi kan få det billigere ved telenor og endda få nye telefoner
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
debbie19 skriver: Hej kæresten og jeg har begge telia jeg har dog kun haft det et par mdr. vi var nede i føtex nu her og telenord køre et dobbel deal tilbud vi overvejer meget at gøre det men vi vil lige høre om der er nogen som har telenor og om de snyder ?? vi er glade for telia men vi kan få det billigere ved telenor og endda få nye telefoner
prøv at søge på telenor herinde ved der var flere der havde skrevet nogle knap så positive anmeldelser.. personligt ville jeg IKKE gå over til telenor.
Vi har ikke haft nogen problemer med at de snyder eller noget og har haft dem i et par år efterhånden...det eneste vi har haft at brokke os over har været nogle problemer på 1 mdrs tid med sendesignal men det var fordi de skulle have noget samarbejde op at køre med Telia men det er på plads nu...
har haft det, mage tik lort skal man lede længe efter...
Camillas-Copenhagen.com skriver: har haft det, mage tik lort skal man lede længe efter...
hvad var der galt ??
Jeg købte iPhone hos Telenor i august, hvor jeg samtidig skiftede over til dem. Indtil videre har jeg ikke haft problemer, har tværtimod været meget utilfreds med Telia.
debbie19 skriver: hvad var der galt ??
Jeg har også haft dem, og skal ikke have dem inden for dørene igen.
Forbindelsen var fin nok hos mig, men deres kundeservice =
Babymor2010 skriver: Jeg har også haft dem, og skal ikke have dem inden for dørene igen. Forbindelsen var fin nok hos mig, men deres kundeservice =
var der fejl på regningen eller hvad ??
så i synes at telenor er noget møg eller hvad ??
Min kæreste har firma abo hos Telenor.. og han er EKSTREM utilfreds med dem..! Deres kundeservice er virkelig dårlig og de kan ikke selv undskylde for fejl de har gjort.. Derfor har kæresten nu rykket alle abo'er over til Telia.. og deres kundeservice er meget bedre end Telenor.. Men har hørt op til flere sager om at både Telenor og Telia er så dårlige... Jeg selv har Telmore.. .. og dem er jeg sku tilfreds med.. passer til mit lille behov !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128