debbie19 skriver:
Hej kæresten og jeg har begge telia jeg har dog kun haft det et par mdr. vi var nede i føtex nu her og telenord køre et dobbel deal tilbud vi overvejer meget at gøre det men vi vil lige høre om der er nogen som har telenor og om de snyder ?? vi er glade for telia men vi kan få det billigere ved telenor og endda få nye telefoner 
Jeg havde telenor for nogle år siden. Jeg modtog første regning, betalte den osv. Måneden efter kom regningen ikke (var tilmeldt pbs), telefonen blev lukket, selvom jeg havde ringet ind flere gange og rykket for den. Da de 6 mdr var gået, havde jeg stadigvæk ikke modtaget andet end den første regning, og telefonen havde været ubrugelig siden den første regning udeblev. Kundeservice er noget lort. Jeg endte med at komme i RKI på den regning, fordi jeg tabte sagen, da de kunne bevise at brevene var sendt afsted til mig fra DEM af. På trods af at de aldrig var kommet frem til mig.
Jeg ville blive hos Telia hvis jeg var dig. Skiftede selv fra Telia til Telenor pga. deres gode tilbud. Men skiftede også tilbage igen..
Anmeld