søger telenor kunder( hurtigt )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

Clisolka

debbie19 skriver:

var der fejl på regningen eller hvad ??

Ja, for nogle år siden havde de problemer med at sende de rigtige regninger ud til folk (jeg hørte om flere sager efterfølgende). Men det var inden de fusionerede, så ved ikke hvordan det foregår nu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

debbie19

Babymor2010 skriver:

Ja, for nogle år siden havde de problemer med at sende de rigtige regninger ud til folk (jeg hørte om flere sager efterfølgende). Men det var inden de fusionerede, så ved ikke hvordan det foregår nu. 

okay....aaarg det er en svær beslutning

Anmeld

11. december 2011

KakaoDrik

Du vil opleve både gode og dårlige kundeservicemedarbejdere ligegyldigt hvilket selvskab du er hos. Jeg har telenor for snart 3 år i træk. Selvfølgelig har der været lidt forbindelsesbesvær,men det havde jeg også ved telia,og tdc. Jeg får hurtig service,kort tlf ventetid (alt afhængigt af hvor mange der er på arbejde ect,det har jeg altså forståelse for). Jeg er tilfreds med det hele,så en glad anmeldelse herfra 

Anmeld

11. december 2011

Clisolka

KakaoDrik skriver:

Du vil opleve både gode og dårlige kundeservicemedarbejdere ligegyldigt hvilket selvskab du er hos. Jeg har telenor for snart 3 år i træk. Selvfølgelig har der været lidt forbindelsesbesvær,men det havde jeg også ved telia,og tdc. Jeg får hurtig service,kort tlf ventetid (alt afhængigt af hvor mange der er på arbejde ect,det har jeg altså forståelse for). Jeg er tilfreds med det hele,så en glad anmeldelse herfra 

Lige præcis 

Man vil altid høre godt/dårligt om ethvert selskab 

Anmeld

11. december 2011

debbie19

oki så i vil synes vi skal gøre det

Anmeld

11. december 2011

sofiell89

debbie19 skriver:

Hej kæresten og jeg har begge telia jeg har dog kun haft det et par mdr. vi var nede i føtex nu her og telenord køre et dobbel deal tilbud vi overvejer meget at gøre det men vi vil lige høre om der er nogen som har telenor og om de snyder ?? vi er glade for telia men vi kan få det billigere ved telenor og endda få nye telefoner

Jeg havde telenor for nogle år siden. Jeg modtog første regning, betalte den osv. Måneden efter kom regningen ikke (var tilmeldt pbs), telefonen blev lukket, selvom jeg havde ringet ind flere gange og rykket for den. Da de 6 mdr var gået, havde jeg stadigvæk ikke modtaget andet end den første regning, og telefonen havde været ubrugelig siden den første regning udeblev. Kundeservice er noget lort. Jeg endte med at komme i RKI på den regning, fordi jeg tabte sagen, da de kunne bevise at brevene var sendt afsted til mig fra DEM af. På trods af at de aldrig var kommet frem til mig.
Jeg ville blive hos Telia hvis jeg var dig. Skiftede selv fra Telia til Telenor pga. deres gode tilbud. Men skiftede også tilbage igen..

Anmeld

11. december 2011

KakaoDrik

Jeg kan kun anbefale Telenor. Enten det,eller tdc. Men det er jo smag og behag

Når jeg har talt med en fra kundeservice så får jeg en sms når opkaldet er slut med personens navn og hvor jeg skal bedømme ham/hendes service fra 1-5 og begrunde min bedømmelse. Der bliver sat lister op på deres kontor så de og deres kollegaer kan følge fremgangen og se hvem der evt halter bagefter mht kundeservicen. Det er noget jeg sætter stor pris på, for ved at gøre sådan bliver der ryddet op i folk der ikke er egnet til at besvare opkald og yde kundeservice , eller evt give en medarbejder et wakeup call og derved får muligheden for at ændre sin handlemåde indenfor kundeservice 

Anmeld

11. december 2011

ESV

debbie19 skriver:

Hej kæresten og jeg har begge telia jeg har dog kun haft det et par mdr. vi var nede i føtex nu her og telenord køre et dobbel deal tilbud vi overvejer meget at gøre det men vi vil lige høre om der er nogen som har telenor og om de snyder ?? vi er glade for telia men vi kan få det billigere ved telenor og endda få nye telefoner

Jeg har telenor og er MEGET tilfreds, jeg bliver mindst en gang om året ringet op fordi de har fundet et abbonement der er billigere for mig og bedre tilgodeser mine tlf. behov. Henvender jeg mig til dem er der aldrig noget vrøvl men alttid hjælp og hente.. Jeg vil kun lunne anbefale Telenor..

Anmeld

11. december 2011

KakaoDrik

Jeg havde telenor for nogle år siden. Jeg modtog første regning, betalte den osv. Måneden efter kom regningen ikke (var tilmeldt pbs), telefonen blev lukket, selvom jeg havde ringet ind flere gange og rykket for den. Da de 6 mdr var gået, havde jeg stadigvæk ikke modtaget andet end den første regning, og telefonen havde været ubrugelig siden den første regning udeblev. Kundeservice er noget lort. Jeg endte med at komme i RKI på den regning, fordi jeg tabte sagen, da de kunne bevise at brevene var sendt afsted til mig fra DEM af. På trods af at de aldrig var kommet frem til mig.
Jeg ville blive hos Telia hvis jeg var dig. Skiftede selv fra Telia til Telenor pga. deres gode tilbud. Men skiftede også tilbage igen..

Pbs skulle jo sørge for at din regning trækkes automatisk. Med andre ord var det din bank du skulle have henvendt dig til. Desuden så modtager man via sin bank en opgørelse over tilmeldte regninger via PBS, så der skulle den gerne være fanget af dig.

Igennem de sidste år har man kunne gå ind på "Mit Telenor" via Telenors hjemmeside og betale sine regninger og se sit forbrug.

Og så er man jo som forbruger forpliktet til SELV at kontrollere at man betaler sine regninger!

Anmeld

11. december 2011

sofiell89

KakaoDrik skriver:

Så er det heller ikke Telenor der har begået en fejl når brevene er sendt afsted. 

Brevene skal jo ikke sendes afsted til mig, når de er tilmeldt PBS ??? Jeg skal jo bare betale automatisk, men svært med en regning der aldrig kom hos mig.. Så jo fejlen var hos dem. For de har jo tydeligvis ikke gives besked til PBS om at regningen skulle betales og den blev jeg klantret for..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.