Utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

B&J

jeg har aldrig været en utro og kunne heller ikke finde på det, og kommer heller ikke til det, for jeg ville selv blive dybt såret og pisse sur hvis der var en der gjorde det mod mig.....

så heller slå op inden man gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Steph_Laurits

lori11 skriver:

Ja det tænker jeg også... jeg kyssede med min nuværende kæreste da jeg var sammen med min eks, slog selvfølge op lige efter, da jeg godt viste at der var noget galt, når jeg kunne kysse med en anden..

Men aldrig noget jeg nogensinde har gjort før, eller nogensinde vil gøre igen, det gør alt for ondt på alle partner, jeg burde ha vist bedre, og ha slået op inden der skete noget, da jeg godt viste det var slut længe før kysset

Jeg betragter også kys som utroskab, men vi er jo alle forskellige

Det gør jeg nemlig også!

Og ved ikke hvorfor, men kan heller ikke selvom jeg er single, være sammen med en der har en kæreste (han kan jo selvfølgelig tage røven på mig og bare sige han er single).

Men 1. fordi jeg ved hvor meget det sårer partneren hvis hendes fyr er sammen med en anden. 2. ville aldrig kunne indlede noget med en som jeg ved har været en kæreste utro (altså været sammen med f.eks. mig mens han havde kæreste), for ville tænke i mit hovedet - at så kunne han vel også gøre det overfor mig!? Og 3. jeg vil ikke være den lede kælling der prøver at ødelægge et forhold og være den der føler sig SÅ attraktiv for HAN jo hellere ville være sammen med MIG ved at bedrage sin kæreste. NOWAY!!

Holder mig til single/single og ikke kæreste/single eller single/kæreste!

Blev vidst lidt langt og rodet

Anmeld

11. december 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Netop hjemvendt fra tøsejulefrokost sidder jeg pludselig med følelsen af, at alle mænd er nogle svin. Veninderne fil banket ind i hovedet af mig, at alle mænd var deres kærester/koner utro og de kvinder som ikke troede på det, var naive og dumme.

Kald mig bare naiv og dum, men jeg tror på, at mim kæreste gennem 7,5 år, kun har været sammen med mig.

Alligevel har jeg opstillet denne afstemning, for at se hvordan tingene hænger sammen  Du kan stemme på flere svar

Altså som jeg siger til min kæreste for sjov, er du utro sker dette:

- Gid din røv må klø og dine arme være for korte

- Du kommer til at leve dit liv uden arme..! 

Ej jeg stoler på ham, og ved han ikke kunne finde på noget ..

Anmeld

11. december 2011

Kamulla

Jeg har ALDRIG været utro, men min eks var i stor stil mod mig

Anmeld

12. december 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

Netop hjemvendt fra tøsejulefrokost sidder jeg pludselig med følelsen af, at alle mænd er nogle svin. Veninderne fil banket ind i hovedet af mig, at alle mænd var deres kærester/koner utro og de kvinder som ikke troede på det, var naive og dumme.

Kald mig bare naiv og dum, men jeg tror på, at mim kæreste gennem 7,5 år, kun har været sammen med mig.

Alligevel har jeg opstillet denne afstemning, for at se hvordan tingene hænger sammen  Du kan stemme på flere svar

Har ikke været nogen utro, og det tror jeg heller ikke min kæreste har.

Noget helt andet er at jeg tror kvinder er mindst lige så slemme til utro skab som mænd, hvis ikke værre

Anmeld

12. december 2011

MoarTNoah

Anonym skriver:

Jeg har været tidligere kærester utro, men ikke ham jeg har nu

Anmeld

12. december 2011

Maja_4000

Jeg har været min x utro med en gammel flamme , som jeg var vildt forelsket i men som ikke ville binde sig
Så .. Den første dag jeg officielt var kærester med en anden , var jeg den største idiot .. Og jeg fortryder det stadig den dag idag .. Min x er rigtig dejlig og havde virkelig ikke "fortjent" det ..

Anmeld

12. december 2011

Carina:-)

Mange er -Men det er både mænd og kvinder.

Min kæreste er chef i en større virksomhed,og han har aldrig fået så mange tilbud som han selv siger

Jeg stoler så på ham,men er udemærket klar over at mange af de piger han omgås er meget kønne kvinder.

Han siger så at der skal mere end flotte bryster og pæne ben til at få ham til at sætte familien på spi-Og godt for mig

Men er jeg i byen med veninderne får jeg stadig en del tilbud,og det på trods af at de står med ring på fingeren.

Så jo mange er ,men det er næppe kun mænd der knalder udenom.

Hørte forresten et foredrag,hvor der blev sagt at mænd var utro på grund af for lidt sex,og kvinder på grund af for lidt omsorg.

Altså mænd elskede stadig deres koner,men fik for lidt-Og kvinder savnede kærlighed og derfor gav de sex for at få det.Gad vide om det er rigtigt?

Anmeld

12. december 2011

Carina1977

Jeg har aldrig nogensinde været en kæreste utro....og det kommer jeg aldrig nogensinde til. Jeg synes det er noget af det ledeste man kan byde sin kæreste.

Jeg tror at hvis man er sin partner utro, så skyldes det ganske enkelt at der er noget galt med forholdet, og så burde man ende forholdet inden man begynder på et nyt. Jeg forstår ikke at folk kan have samvittighed til at være sin kæreste utro, og i min verden er det aldrig aldrig en undskyldning, at man gjorde det under en brandert.

Jeg har en meget klar holdning lige omkring det her emne 

Anmeld

12. december 2011

Zafir

Jeg er 200% imod utroskab. Men jeg tror at det parforhold ikke er vedligeholdesfrit. Man bliver nødt til at SNAKKE om tingene og finde ud af at man har den samme agenda begge parter, for at vide at man ikke er hinanden utro. - Man kan godt have meget forskellige definitioner af utroskab, så hvis man ikke TALER sammen om det, så ved man det ikke.

Jeg VED vi ikke er hinanden utro, men jeg ved også at vi ikke er hiandens eneste partnere. Vi gør de ting der er aftalt i rammerne for vores parforhold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.