Utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

Sof

Jeg har aldrig været nogen utro og min nuværende kæreste har aldrig været mig utro, dog har min x været mig utro fra start til slut, men trods det, så må jeg også være dum og naiv, for jeg er sikker på at min kæreste ikke vil være sammen med andre end mig. Men vi har også begge oplevet hvor ondt det gør når en kæreste er utro.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg er 100% på at min kæreste IKKE har været mig utro, selvom jeg har haft en meget ubehagelig oplevelse med nogle smser på hans telefon som vidst ikke skulle ses.

Jeg har aldrig selv været nogen af mine kærester utroe, og kunne aldrig finde på det

Altså jeg havde da en kæreste på et tidspunkt som jeg var "kærester" med i ... 3-4 dage, og han havde så en ved siden af også? Men jaja, det tæller jeg ikke rigtigt med

Anmeld

11. december 2011

Rødhætte

Anonym skriver:

Netop hjemvendt fra tøsejulefrokost sidder jeg pludselig med følelsen af, at alle mænd er nogle svin. Veninderne fil banket ind i hovedet af mig, at alle mænd var deres kærester/koner utro og de kvinder som ikke troede på det, var naive og dumme.

Kald mig bare naiv og dum, men jeg tror på, at mim kæreste gennem 7,5 år, kun har været sammen med mig.

Alligevel har jeg opstillet denne afstemning, for at se hvordan tingene hænger sammen  Du kan stemme på flere svar

Så må jeg være naiv for jeg har troen på at min mand aldrig har været mig utro (og det har jeg for den sags skyld heller aldrig). Jeg tror ikke jeg kunne indgå i et ægteskab hvis jeg ikke havde troen på at min mand og jeg altid vil være hinanden tro - naiv eller ej

Anmeld

11. december 2011

Drømme

EinahpetS skriver:

Betegner du ikke at kysse med en anden som utroskab?

Altså, så du ville være ok med at din kæreste kyssede en anden pige?

Det med det kys har en længere forklaring.

Nej, jeg betegner ikke et kys som utroskab. Ja, jeg ville have det fint med min kæreste lyssede en anden, hvis han fortalte mig det bagefter, samt hvorfor. Men det er en aftale vi har, da den person jeg kyssede mens jeg var sammen med min x, er min nuværende kæreste/forlovede (og far til vores kommende barn), og det kys var pga. Forvireede følelser fra vores begges side. Så ingen fortrydelse, det har reddet mit liv.

Kysset afklarede følelserne og vi var klar over, at de følelser, vi har for hinanden, ikke bare kunne gemmes væk.

Ja, jeg havde det rigtig skidt over at gøre det over for min x, men han har været et svin over for mig på så mange måder, så ingen fortrydelse der. Det er en (meget) længere historie jeg kun vil komme ind på, hvis du beder mig om det, og så kommer den til dig privat.

Hovedsagen er, at efter det kys, fandt jeg sammen med Mathias. Og vi aftalte fra start, at et kys med en anden var ok, hvis det var for at afklare følelser. Vi vil begge være triste over det, men det vil blive accepteret hvis det sker, så længe vi er ærlige overfor hinanden.

Jeg håber det forklarer det, ellers så skriv, g jeg vil uddybe det privat til dig

Anmeld

11. december 2011

.....

Her er der ingen af os der har været utro , og vi har været sammen i snart 3 år.

Synes nu ikke at det er underligt at have været sammen med en mand i så lang tid som du har, uden at nogen af jer har været utro .

Anmeld

11. december 2011

sandorff

Anonym skriver:

Ja, den kunne jeg sagtens have haft med, men synes ikke rigtig den ville give mening udfra et statistisk standpunkt, da du jo aldrig med sikkerhed kam vide om din partner er dig tro!

Derfor valgte jeg den sikre måde, hvor man kun svare udfra det som reelt kan påvises - gir det mening?

der kan du jo faktisk have fuldstændig ret...
hmmm, det kunne være man skulle sætte et sporings-system på manden

Anmeld

11. december 2011

Clisolka

Jeg har stemt at jeg har været en tidligere kæreste utro (med min nuværende kæreste), og det fortryder jeg bestemt ikke! Han havde en ny hver uge igennem vores forhold på 1½ år 

Men nej, jeg tror ikke på den at alle mænd er utro! Jeg er 100 % sikker på min kæreste aldrig har været mig utro, han er ikke den type. Han hader utroskab.... 

Anmeld

11. december 2011

Drømme

lori11 skriver:

Ja det tænker jeg også... jeg kyssede med min nuværende kæreste da jeg var sammen med min eks, slog selvfølge op lige efter, da jeg godt viste at der var noget galt, når jeg kunne kysse med en anden..

Men aldrig noget jeg nogensinde har gjort før, eller nogensinde vil gøre igen, det gør alt for ondt på alle partner, jeg burde ha vist bedre, og ha slået op inden der skete noget, da jeg godt viste det var slut længe før kysset

Jeg betragter også kys som utroskab, men vi er jo alle forskellige

Se evt. Det andet svar

Nej, det er ikke noget jeg vil gøre igen, men jeg ser det stadig ikke som utroskab. Og jeg burde også være gået fra min x lang tid før, men det er en længere forklaring. Ligesom den anden der skrev, så giver jeg også gerne forklaring til dig privat, men synes ikke det er noget alle behøver at vide.

Anmeld

11. december 2011

MortilCilas

Jeg har aldrig været utro, min er sikker på at knægtens far var mig utro, under graviditeten. (da vi var sammen)

Anmeld

11. december 2011

Steph_Laurits

Drømme skriver:

Det med det kys har en længere forklaring.

Nej, jeg betegner ikke et kys som utroskab. Ja, jeg ville have det fint med min kæreste lyssede en anden, hvis han fortalte mig det bagefter, samt hvorfor. Men det er en aftale vi har, da den person jeg kyssede mens jeg var sammen med min x, er min nuværende kæreste/forlovede (og far til vores kommende barn), og det kys var pga. Forvireede følelser fra vores begges side. Så ingen fortrydelse, det har reddet mit liv.

Kysset afklarede følelserne og vi var klar over, at de følelser, vi har for hinanden, ikke bare kunne gemmes væk.

Ja, jeg havde det rigtig skidt over at gøre det over for min x, men han har været et svin over for mig på så mange måder, så ingen fortrydelse der. Det er en (meget) længere historie jeg kun vil komme ind på, hvis du beder mig om det, og så kommer den til dig privat.

Hovedsagen er, at efter det kys, fandt jeg sammen med Mathias. Og vi aftalte fra start, at et kys med en anden var ok, hvis det var for at afklare følelser. Vi vil begge være triste over det, men det vil blive accepteret hvis det sker, så længe vi er ærlige overfor hinanden.

Jeg håber det forklarer det, ellers så skriv, g jeg vil uddybe det privat til dig

Syntes det var et meget fint svar

Du behøver ikke udpensle for mig, det er dit liv

Men det er jo fint når I har det på den måde og at det er noget I er enige om og afklaret med - så kunne det jo ikke være bedre.
Og forstår også nu hvorfor du ikke betegner det som utroskab

Herhjemme er det ikke ok, men vi har eller ikke "et åbent" forhold - ville gå amok hvis min fyr kyssede en anden.

Men syntes det er lækkert at I stoler så meget på hinanden, og stoler på at den anden ikke bliver fristet af kysset til at gå videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.