EinahpetS skriver:
Betegner du ikke at kysse med en anden som utroskab?
Altså, så du ville være ok med at din kæreste kyssede en anden pige?
Det med det kys har en længere forklaring.
Nej, jeg betegner ikke et kys som utroskab. Ja, jeg ville have det fint med min kæreste lyssede en anden, hvis han fortalte mig det bagefter, samt hvorfor. Men det er en aftale vi har, da den person jeg kyssede mens jeg var sammen med min x, er min nuværende kæreste/forlovede (og far til vores kommende barn), og det kys var pga. Forvireede følelser fra vores begges side. Så ingen fortrydelse, det har reddet mit liv.
Kysset afklarede følelserne og vi var klar over, at de følelser, vi har for hinanden, ikke bare kunne gemmes væk.
Ja, jeg havde det rigtig skidt over at gøre det over for min x, men han har været et svin over for mig på så mange måder, så ingen fortrydelse der. Det er en (meget) længere historie jeg kun vil komme ind på, hvis du beder mig om det, og så kommer den til dig privat.
Hovedsagen er, at efter det kys, fandt jeg sammen med Mathias. Og vi aftalte fra start, at et kys med en anden var ok, hvis det var for at afklare følelser. Vi vil begge være triste over det, men det vil blive accepteret hvis det sker, så længe vi er ærlige overfor hinanden.
Jeg håber det forklarer det, ellers så skriv, g jeg vil uddybe det privat til dig