Utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du eller din mand været utro?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.821 visninger
29 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Anonym trådstarter

Netop hjemvendt fra tøsejulefrokost sidder jeg pludselig med følelsen af, at alle mænd er nogle svin. Veninderne fil banket ind i hovedet af mig, at alle mænd var deres kærester/koner utro og de kvinder som ikke troede på det, var naive og dumme.

Kald mig bare naiv og dum, men jeg tror på, at mim kæreste gennem 7,5 år, kun har været sammen med mig.

Alligevel har jeg opstillet denne afstemning, for at se hvordan tingene hænger sammen  Du kan stemme på flere svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Drømme

Jeg har aldrig været utro. Men jeg har kysset en anden mens jeg var sammen med min x.

Tror langt fra alle er utro - jeg er helt 100 overbevist om, at min kæreste aldrig har været det og aldrig kommer til at være det - det ligger bare ikke i hans natur. 

Så op med humøret - sgu langt fra alle mænd der er nogle svin 

Anmeld

11. december 2011

Frk Mig

jeg var min eks utro .. og ærlig indrømme fortryder jeg det sq egentlig ikke .. han er nok det dummeste svin jeg har været sammen med .. 

Min dejlige mand som jeg har nu er jeg 1000% sikker på aldrig har været mig utro og jeg har aldrig været ham utro .. det betyder han sq for meget til mig for .. 

Anmeld

11. december 2011

Steph_Laurits

Drømme skriver:

Jeg har aldrig været utro. Men jeg har kysset en anden mens jeg var sammen med min x.

Tror langt fra alle er utro - jeg er helt 100 overbevist om, at min kæreste aldrig har været det og aldrig kommer til at være det - det ligger bare ikke i hans natur. 

Så op med humøret - sgu langt fra alle mænd der er nogle svin 

Betegner du ikke at kysse med en anden som utroskab?

Altså, så du ville være ok med at din kæreste kyssede en anden pige?

Anmeld

11. december 2011

lori11

EinahpetS skriver:

Betegner du ikke at kysse med en anden som utroskab?

Altså, så du ville være ok med at din kæreste kyssede en anden pige?

Ja det tænker jeg også... jeg kyssede med min nuværende kæreste da jeg var sammen med min eks, slog selvfølge op lige efter, da jeg godt viste at der var noget galt, når jeg kunne kysse med en anden..

Men aldrig noget jeg nogensinde har gjort før, eller nogensinde vil gøre igen, det gør alt for ondt på alle partner, jeg burde ha vist bedre, og ha slået op inden der skete noget, da jeg godt viste det var slut længe før kysset

Jeg betragter også kys som utroskab, men vi er jo alle forskellige

Anmeld

11. december 2011

Simon's moar <3

Jeg var min eks utro med min nuværende kæreste (: 
Og self sagde jeg det som det var, men han kunne ikke rigtig forstå, at det var slut. Det blev en lang og sej kamp, men jeg klarede det  

Anmeld

11. december 2011

Benjamins'mor

Jeg har aldrig været utro hverken overfor min kæreste, eller mine eks kærester.

Min nuværende kæreste har dog været mig ''utro'', han kyssede med en anden pige til samtlige fester den første måned vi kom sammen, men der har ikke været noget siden og det er 3 år siden.

Anmeld

11. december 2011

Isabella_mor

jeg har stemt at jeg har været en af mine tidligere kærester utro..

men det var altså da jeg var 14 år eller sådan noget.. og det var jo ikke noget specielt... dengang var man jo bare kærester for et godt ord og det var ikke noget der var et betydningsfuldt forhold. det var jo nærmest ikke et forhold..

den eneste RIGTIGE kæreste jeg har haft er ham jeg har nu.. og han har jeg aldrig været utro... 

Anmeld

11. december 2011

sandorff

Anonym skriver:

Netop hjemvendt fra tøsejulefrokost sidder jeg pludselig med følelsen af, at alle mænd er nogle svin. Veninderne fil banket ind i hovedet af mig, at alle mænd var deres kærester/koner utro og de kvinder som ikke troede på det, var naive og dumme.

Kald mig bare naiv og dum, men jeg tror på, at mim kæreste gennem 7,5 år, kun har været sammen med mig.

Alligevel har jeg opstillet denne afstemning, for at se hvordan tingene hænger sammen  Du kan stemme på flere svar

du har glemt en rubrik til den der hedder; vi har begge været hinanden tro.
det var den jeg skulle have krydset af...

Anmeld

11. december 2011

Anonym trådstarter

sandorff skriver:

du har glemt en rubrik til den der hedder; vi har begge været hinanden tro.
det var den jeg skulle have krydset af...

Ja, den kunne jeg sagtens have haft med, men synes ikke rigtig den ville give mening udfra et statistisk standpunkt, da du jo aldrig med sikkerhed kam vide om din partner er dig tro!

Derfor valgte jeg den sikre måde, hvor man kun svare udfra det som reelt kan påvises - gir det mening?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.