Spiser/drikker I i bilen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

MorEllen

Peanut skriver:

Tak for svar, vi kigger nok på skoda octavia eller fabia i stationcar..  Kan godt se du kører langt om dagen, men han har altså kun 25 km hver vej 

Aha, ja det er riktog gode og fine biler

Hehe, ja så kører jeg over dobbelt så langt som ham... Jeg kører 60 km hver vej

Held og lykke med bilkøb!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Peanut

bøgelund skriver:

herhjemme er det kæresten der er hellig omkring det spiseri.. han er ligeglad i hans egen gamle bil, men den jeg kører i er kun 9 mdr gammel.. han er pisse sur når jeg spiser i den.. men jeg passer på syns jeg selv.. der er ikke sket noget endnu.  

men burde lade være, for det er slet ikke nødvendigt.. 

skoda fabiaen er så fin.. (den nye regner jeg med).. vi prøvekørte den, og en seat, men endte med seaten..

Den nye? Ved ikke lige hvilken du mener?

Men kigger på nogle biler der er op til 5 år gamle, da det bedre kan betale sig, da de falder meget i værdi de første par år 

Anmeld

10. december 2011

Peanut

Morellen skriver:

Aha, ja det er riktog gode og fine biler

Hehe, ja så kører jeg over dobbelt så langt som ham... Jeg kører 60 km hver vej

Held og lykke med bilkøb!!

Jo tak 

Anmeld

10. december 2011

MorEllen

Peanut skriver:

Jo tak 

Jeg glemte forresten at spørge om hvordan jers bil blev totaltskadet..!? Det lyder da lidt dramatisk... Håber I kom  uskadet fra det..

Anmeld

10. december 2011

Peanut

Morellen skriver:

Jeg glemte forresten at spørge om hvordan jers bil blev totaltskadet..!? Det lyder da lidt dramatisk... Håber I kom  uskadet fra det..

Det lyder nok værre end det heldigvis er 

Alle er uskadt, og der skete ikke andet end skader på bilerne.

Skaden skete ved at både min mand, og en modpart begge lavede et venstresving i et T-kryds. Modparten havde så bare ubetinget vigepligt, og kørte derfor ind i min mand, som var i færd med hans venstresving. Men skaden på vores bil, var så bare stor nok til at den blev totalskadet, da det er en ældre bil.. 

Anmeld

10. december 2011

Wimmie

Jep, vi spiser og drikker i bilen - men gør den også rent hvis vi sviner 

Dog indtager vi ikke ligefrem hele måltider i den - bare snacks, is osv.

Ville aldrig lave et forbud - og da slet ikke mht. drikkevarer, for har man brug for væske kan jeg ikke se nogen grund til at man skal vente (og slet ikke når det kommer til børn...)

Anmeld

10. december 2011

An&Jo

jeg manglede en svar mulighed der hedder, vi hverken spiser eller drikker i bilen..

jeg mener ikke det hører sig til i en bil.. hvis vi er sultne, så holder vi ind, og det samme hvis Johannes er sulten.. jeg magter simpelthen ikke at gøre bil ren bagefter.. :O

Anmeld

10. december 2011

Mamalou

Da jeg arbejdede 40 minutter væk fra vores bopæl spiste jeg i bilen. Altså som din mand på vej til arbejde og ofte også lidt på vej hjem. Men jeg vil sige, at man altså godt kan have en bil, der ser ordentlig ud selvom man spiser i den Det handler bare om at tænke over, at man ikke lige nupper en giffel, der krummer helt tosset og at man selvfølgelig tager affaldet med sig, når man parkerer bilen hjemme.

Anmeld

10. december 2011

Ciss

Til daglig spiser og drikker vi ikke i bilen, men når vi er på langtur kan vi godt gøre det. Ungerne drikker ikke i bilen, da det sviner for meget, og det er jo ikke lige noget med f eks kartoffelsalat de spiser. De er 2 og 4 år. Vi vælger så ting, som ikke krummer for meget og ikke drypper osv.Som regel bliver bilen støvsuget kort tid efter hjemkomsten. Min mands bil ser som regel ganske fin ud indvendig, selvom han godt kan rode en del. Min gør det ikke, men det er jo som regel også mig, som henter ungerne og dermed får fornøjelsen af diverse mudrede/sandede/klistrede personer og genstande i bilen hele tiden. Og så har jeg et arbejde, som er meget projektbaseret, og det betyder, at jeg i en del perioder arbejder rigtig meget og så har det roligere i andre perioder. I de travle perioder kan jeg ikke nå alt af husarbejde, rengøring af bil, indkøb og madlavning mm, så da prioriterer jeg de absolut vigtigste ting -.og det synes jeg altså ikke rengøring af bil er.

Anmeld

10. december 2011

Den lykkelige

Slet ikke i ond mening det jeg skriver.. så skal ikke misforståes surt eller noget  men synes det meget underlig man "ikke må".. hvis min datter var tørstig ville jeg da aldrig lade hende vente pga jeg ikke vil have det..
Vi har en vw passat som vi køre MEGET i og som er MEGET velholdt og pæn indvendigt.. men den bliver der altid spist/drukket i hvis vi er på farten.. jeg kan slet ikke se problemet.. vi gør bare rent efter os... altså tømmer for papir osv.. vi har et værksted på 70 kvm hvor den bliver kørt ind i hver aften så måske også derfor det let lige at svinge støvsuger, klud eller noget helt andet..
Men kan ikke se problemet..
Lever selv et liv "på farten" hvor jeg ikke altid kan tilpasse at jeg spiser hjemme hos andre eller noget.. så synes jeg da det helt fint i bilen...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.