Ludvig og Julemanden :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

signe.

rikkeregnbue skriver:

Hvor sødt.. Hehe  Og jo, det er jo netop derfor jeg heller ikke tror på at det er Niels, det ville være for let  Men hvem tror du så det er?

Faktisk tror jeg slet ikke at der er nogen fra Glad-famlien.... Måske julemanden..? Han har jo påstået siden dag 1 "jeg er IKKE den udvalgte, Ludvig!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

.....

rikkeregnbue skriver:

Ja, kæresten og jeg flytter i en 3 værelses her på torsdag  Og jeg har termin den 23 Januar, så det er jo ved at være lige rundt om hjørnet

Ej hvor lækkert , så er der plads til børneværelse . Nej, der er ikke så lang tid endnu..kan godt forstå at du er ved at være utålmodig så

Anmeld

11. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Gittemor09 skriver:

hos mig er det fast tradition at se julekalender på tv2 kl. 20,00....

jeg er 24 og synes faktisk den er udemærket

men har ingen ide om hvem den udvalgte er.... tror det er en rigtig snyder..

men synes gættet med morfar'en var et rigtig godt bud....

Synes også det er skide hyggeligt at se det.. Om jeg så er 18 eller 5 år  Eller 40 for den sags skyld

Anmeld

11. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Strawberry skriver:

Ej hvor lækkert , så er der plads til børneværelse . Nej, der er ikke så lang tid endnu..kan godt forstå at du er ved at være utålmodig så

Jep! Når lige og få indrettet hendes værelse og komme på plads og så skulle hun meget gerne melde sin ankomst

Anmeld

11. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

signe. skriver:

Faktisk tror jeg slet ikke at der er nogen fra Glad-famlien.... Måske julemanden..? Han har jo påstået siden dag 1 "jeg er IKKE den udvalgte, Ludvig!"

Den tanke har jeg også haft  At det er julemanden netop fordi han siger han ikke er

Anmeld

11. december 2011

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Hej skønne baby.dk folk

Jeg ville egentlig bare lige høre jer andre om årets nye julekalender!

Hvad synes I om den? Og hvem tror I er den udvalgte?

Jeg synes selv faktisk at den er ret god!  Min kæreste synes jeg er lidt små nederen når jeg som 18 årig synes en børne julekalender er god (og sætter alarmen hver dag så jeg husker at se den!)

Jeg ANER ikke hvem den udvalgte kan være.. Men jeg er ret sikker på at det altså ikke er Niels Glad  Måske Ludvig?

Så er jeg vist et pattebarn.. Jeg er snart 23.. Og sætter tvet til at tænde hver dag kl.20 og 19.30 på dr1 Jeg skal se det .. Det er bar jul for mig.. Kæresten syntes jeg er små tosset.. Men pyt. Han kender mig

Jeg syntes julekalenderen er god

Jeg aner ikke hvem den udvalgte er.. Men måske Ludvig eller en man mindst venter .. ?

Anmeld

11. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

AalborgPigen skriver:

Så er jeg vist et pattebarn.. Jeg er snart 23.. Og sætter tvet til at tænde hver dag kl.20 og 19.30 på dr1 Jeg skal se det .. Det er bar jul for mig.. Kæresten syntes jeg er små tosset.. Men pyt. Han kender mig

Jeg syntes julekalenderen er god

Jeg aner ikke hvem den udvalgte er.. Men måske Ludvig eller en man mindst venter .. ?

Hehe  Jeg gider dog ikke se den på dr1. Synes Nissebanden er kedelig  Og det syntes jeg også dengang jeg var mindre hehe

Men det bliver spændende og se hvem den udvalgte er

Anmeld

11. december 2011

Gittemor09

rikkeregnbue skriver:

Synes også det er skide hyggeligt at se det.. Om jeg så er 18 eller 5 år  Eller 40 for den sags skyld

ja, sådan har jeg det nemlig også

og bruger ikke børn som undskyldning for at gøre ting i julen...

for i hele december er jeg en barn i mig selv

Anmeld

11. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Gittemor09 skriver:

ja, sådan har jeg det nemlig også

og bruger ikke børn som undskyldning for at gøre ting i julen...

for i hele december er jeg en barn i mig selv

Hehe, det tror jeg også altid jeg vil være!  Glæder mig bare til at lillepigen i maven kommer ud og bliver gammel nok til at forstå selve julekalender, så kan jeg rigtig hygge med hende nu hvor hendes farmand ikke gider

Anmeld

11. december 2011

Maja88

her ser vi den troligt hver aften.. og kan vi ikke se den bliver den optaget...

vi er 23 og 28

tror heller ikke Niels er den udvalgte, men tænker måske det er moren eller Martines storebror...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.