Ludvig og Julemanden :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Strawberry skriver:

Hæhæhæ

Øv altså!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

.....

rikkeregnbue skriver:

Øv altså!

..men jeg synes nu også at dagene går hurtige..glemmer helt hvilken dag det er nogen gange

Anmeld

11. december 2011

mamiolvi

rikkeregnbue skriver:

Hej skønne baby.dk folk

Jeg ville egentlig bare lige høre jer andre om årets nye julekalender!

Hvad synes I om den? Og hvem tror I er den udvalgte?

Jeg synes selv faktisk at den er ret god!  Min kæreste synes jeg er lidt små nederen når jeg som 18 årig synes en børne julekalender er god (og sætter alarmen hver dag så jeg husker at se den!)

Jeg ANER ikke hvem den udvalgte kan være.. Men jeg er ret sikker på at det altså ikke er Niels Glad  Måske Ludvig?

Jeg er 36 og Jeg ser den sammen med mine børn og i weekendm her er de hos deres far så har jeg også set den ... Jeg har tænkt lidt om den udvalgte er kro manden ...

Anmeld

11. december 2011

lori11

26 år her, og ser ludvig og julemanden, uden at kunne bruge børnene som undskyldning da jeg ingen har endnu

Men er desværre gået glip af de sidste 5-6 afsnit, og det er bare træls.. æv æv.. men skal helt sikkert se genudsendelse i dag og afsnittet i aften

Nu ved jeg jo ikke hvad der er sket de sidste dage, men jeg har hele tiden haft mistanke om at det er julemanden der er den udvalgte, synes han passer på alle gåderne

Anmeld

11. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Strawberry skriver:

..men jeg synes nu også at dagene går hurtige..glemmer helt hvilken dag det er nogen gange

Hehe  Jeg synes dagene går forfærdeligt langsomt  Men det er nok fordi jeg står og skal flytte i næste uge og glæder mig sindssygt + min termin ikke ligger så langt væk mere

Anmeld

11. december 2011

.....

rikkeregnbue skriver:

Hehe  Jeg synes dagene går forfærdeligt langsomt  Men det er nok fordi jeg står og skal flytte i næste uge og glæder mig sindssygt + min termin ikke ligger så langt væk mere

Uuh lyder spændende . Skal du flytte til noget større eller ? og hvornår har du Termin?

Anmeld

11. december 2011

signe.

Hej skønne baby.dk folk

Jeg synes selv faktisk at den er ret god!  Min kæreste synes jeg er lidt små nederen når jeg som 18 årig synes en børne julekalender er god (og sætter alarmen hver dag så jeg husker at se den!)

Jeg ANER ikke hvem den udvalgte kan være.. Men jeg er ret sikker på at det altså ikke er Niels Glad  Måske Ludvig?

Huha, jeg er 24 og kæresten er 26, og vi ser den HVER aften det er første gang jeg synes en julekalender er bare lidt til at holde ud, siden pyrus-dagene Det er virkelig sådan at når kæresten sal i værkstedet så er det sådan" men jeg kommer ind til kl 20!" hehe...

Vi er heller ikke overbeviste om at det er Niels der er den udvalgt - det er ligesom lidt for nemt, ikk?

Anmeld

11. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Strawberry skriver:

Uuh lyder spændende . Skal du flytte til noget større eller ? og hvornår har du Termin?

Ja, kæresten og jeg flytter i en 3 værelses her på torsdag  Og jeg har termin den 23 Januar, så det er jo ved at være lige rundt om hjørnet

Anmeld

11. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

signe. skriver:

Huha, jeg er 24 og kæresten er 26, og vi ser den HVER aften det er første gang jeg synes en julekalender er bare lidt til at holde ud, siden pyrus-dagene Det er virkelig sådan at når kæresten sal i værkstedet så er det sådan" men jeg kommer ind til kl 20!" hehe...

Vi er heller ikke overbeviste om at det er Niels der er den udvalgt - det er ligesom lidt for nemt, ikk?

Hvor sødt.. Hehe  Og jo, det er jo netop derfor jeg heller ikke tror på at det er Niels, det ville være for let  Men hvem tror du så det er?

Anmeld

11. december 2011

Gittemor09

rikkeregnbue skriver:

Hej skønne baby.dk folk

hos mig er det fast tradition at se julekalender på tv2 kl. 20,00....

jeg er 24 og synes faktisk den er udemærket

men har ingen ide om hvem den udvalgte er.... tror det er en rigtig snyder..

men synes gættet med morfar'en var et rigtig godt bud....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.