Puttes ude i stormen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

VNB

vi bor også i Viborg, og har også vognen til at stå ude på vores altan, som er åben, dog med et lille halv-tag over. Jeg var godt nok også lidt betænkelig over at ligge ham derud, for det ruster godt nok meget idag! Men jeg besluttede at putte Viktor ud i barnevognen kl 8.30 og han har så sovet derude indtil kl 10.15  uden problemer. Tror nærmest at han har synets at det var lidt hyggeligt at stå og vugge i vinden derude 

Jeg holdte dog ekstra øje med ham idag, og hvis det begyndte at blæse mere havde jeg tænkt mig at tage ham ind igen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

An&Jo

jeg ville putte indenfor..

sidst der var storm puttede jeg min dreng udenfor, og det fortrød jeg bittert, for vognen var sq ved at blæse omkuld.. så kan man altså komme ud ret hurtigt.. så her er det inde idag, tør ikke stille ham ud..

Anmeld

9. december 2011

KLN

Carina87 skriver:

Jeg vil bare lige høre, om I andre putter ude i dag? Det stormer jo helt vildt! Vi bor på 2. med overdækket sydvendt altan. Det skulle blæse 19 m/s fra vest i Viborg i dag. 

Jeg kan ikke finde ud af, om det bare er helt fint at putte ham ude, eller om jeg er komplet sindsyg, hvis jeg gør det.

Problemet er at jeg ikke bare kan putte ham inde. Han kan ikke sove inde om dagen, så det er lur eller ikke lur

Hvad gør I?

Vi bor på tredje. Overvejede godt nok det samme, men endte med at tage barnevognen ind i stuen, hvor hun sover nu. Hun sover ikke så godt her inde, men ville ikke rissikere noget. Sidste gang der var storm, var vi hos mine svigerforældre, som bor i hus. Der sov hun ude i deres garage med døren åben.. Hvilket gik rigtig fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.