Puttes ude i stormen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.530 visninger
22 svar
0 synes godt om
9. december 2011

CA

Jeg vil bare lige høre, om I andre putter ude i dag? Det stormer jo helt vildt! Vi bor på 2. med overdækket sydvendt altan. Det skulle blæse 19 m/s fra vest i Viborg i dag. 

Jeg kan ikke finde ud af, om det bare er helt fint at putte ham ude, eller om jeg er komplet sindsyg, hvis jeg gør det.

Problemet er at jeg ikke bare kan putte ham inde. Han kan ikke sove inde om dagen, så det er lur eller ikke lur

Hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Koen.

Carina87 skriver:

Jeg vil bare lige høre, om I andre putter ude i dag? Det stormer jo helt vildt! Vi bor på 2. med overdækket sydvendt altan. Det skulle blæse 19 m/s fra vest i Viborg i dag. 

Jeg kan ikke finde ud af, om det bare er helt fint at putte ham ude, eller om jeg er komplet sindsyg, hvis jeg gør det.

Problemet er at jeg ikke bare kan putte ham inde. Han kan ikke sove inde om dagen, så det er lur eller ikke lur

Hvad gør I?

Alt efter blæsten er hos jer så ville jeg putte inden Hos os ville jeg slet ikke turder stille min pige ude (knap 20 mdr) men nu plejer hun os at sove inde i weekenderne

Anmeld

9. december 2011

Christina.78

Nej efter min mening..

Er glad for at vores DP har øvet sovning på madras i et stykke tid for hun vil sgu heller ikek have dem ud at sove idag..ville jeg heller ikke gøre hvis hun var hjemme idag..så var det bare ærgeligt hvis hun ikke fik sovet (har vi alligevel problemer med herhjemme - kun barnevogn udenfor dur..)..

kan du ikke få ham til at sove i barnevognen og så bare have den indenfor?

Anmeld

9. december 2011

Na-Wi

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at putte indenfor idag ..

Min dreng er i dp idag og de skal alle sammen sove i et stort skur, så de ikke blæser væk

Anmeld

9. december 2011

CA

TAk for svar! Vi forsøger indenfor! 

Anmeld

9. december 2011

Na-Wi

Christina.78 skriver:

Nej efter min mening..

Er glad for at vores DP har øvet sovning på madras i et stykke tid for hun vil sgu heller ikek have dem ud at sove idag..ville jeg heller ikke gøre hvis hun var hjemme idag..så var det bare ærgeligt hvis hun ikke fik sovet (har vi alligevel problemer med herhjemme - kun barnevogn udenfor dur..)..

kan du ikke få ham til at sove i barnevognen og så bare have den indenfor?

God ide, det gjorde jeg også da William var mindre og vejret var rigtig skidt, så slukkede jeg for varmen gav ham lidt overtøj på og satte ham ind på hans værelse i barnevognen og åbnede vinduet op så der kunne blive lidt køligt og han kunne hører vejret

Anmeld

9. december 2011

MorEllen

Hjemme hos os har vi faktisk begynt at putte indenfor til formiddagsluren! Da sover hun bedre end hvis hun sover udenfor... sjovt nok. Så jeg putter indenfor i dag også... Men som andre skriver her, så kommer det jo an på hvor hårdt blæsten slår lige der barnevognen står..hvis du har et sted med lidt le så ville jeg ikke bekymre mig for at stille ham udenfor Du kan jo lige kigge ud en gang i mellem og forsikre dig om at vognen ikke har blæst over ende

Anmeld

9. december 2011

bobbles

Carina87 skriver:

Hvad gør I?

jeg har netop puttet min pige i barnevognen udenfor, men næste lur hun tager bliver nok indenfor, for det blæser ja, men de har sagt det først bliver orkan styrke omkring kl 12(der hvor vi bor) og der skulle hun jo have været stået op inden  og tjekker op på hende regelmæssigt nu da det er blæs vejr idag

Anmeld

9. december 2011

Chr-Hei

Carina87 skriver:

Hvad gør I?

Har lige stået og overvejet det samme ... Men blev enige med mig selv om at jeg ikke ville risikere noget selvom der nok ikke sker noget..

Så jeg har sat barnevonen ind i gangen og puttet min lille søn der.. Han elsker hans barnevogn og sover to timer mere i den i hans seng ...

Anmeld

9. december 2011

AnneBJ

Altså jeg er totalt ravnemor, men det ved du jo Carina!

I skrivende stund har Felix sovet ude i 20 minutter. Han står i "læ" (hvis man kan det i dag) og under halvtag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.