Puttes ude i stormen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Risen

Jeg ville ikke turde.. Min bil rokkede kraftigt flere gange på vej til vuggestuen så tør slet ikke tænke på hvordan den kan tage fat i en barnevogn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

chael

Carina87 skriver:

Jeg vil bare lige høre, om I andre putter ude i dag? Det stormer jo helt vildt! Vi bor på 2. med overdækket sydvendt altan. Det skulle blæse 19 m/s fra vest i Viborg i dag. 

Jeg kan ikke finde ud af, om det bare er helt fint at putte ham ude, eller om jeg er komplet sindsyg, hvis jeg gør det.

Problemet er at jeg ikke bare kan putte ham inde. Han kan ikke sove inde om dagen, så det er lur eller ikke lur

Hvad gør I?

Jeg gør ikke. Vi har have, godt nok med læ, men jeg er sgu bange for at barnevognen vælter.

Her bliver der også sovet langt bedre i barnevogn end indenfor. Men vi må få det bedste ud af det.

*Camilla

Anmeld

9. december 2011

Mettemus

Vi putter inde i barnevognen i dag. Hvis jeg havde et sted med læ ville jeg ikke have noget problem med at stille ham ud. Men regnslag + storm og ikke ordentlig læ er vist en halvfarlog cocktail, så det bliver i baggangen i dag. Hvad hvis du snupper en lur sammen med ham - vil han så heller ikke sove?

Anmeld

9. december 2011

Rødhætte

Carina87 skriver:

Jeg vil bare lige høre, om I andre putter ude i dag? Det stormer jo helt vildt! Vi bor på 2. med overdækket sydvendt altan. Det skulle blæse 19 m/s fra vest i Viborg i dag. 

Jeg kan ikke finde ud af, om det bare er helt fint at putte ham ude, eller om jeg er komplet sindsyg, hvis jeg gør det.

Problemet er at jeg ikke bare kan putte ham inde. Han kan ikke sove inde om dagen, så det er lur eller ikke lur

Hvad gør I?

William står faktisk mellem ude og inde  Vi har et lille vaskerum hvor vores vaskemaskine står. Her kan barnevognen lige nøjagtig være, så han står helt ud mod døren som er åben. På den måde får han masser af luft, men alligevel i læ. Jeg ville aldrig få ham til at tage en lur i sengen. Hvis jeg var dig og synes vinden var for hård ville jeg tage barnevognen indenfor

Anmeld

9. december 2011

Diana...

Uhh nej det ville jeg ikke ture slet ikke oppe på en altan  men jeg er også meget pylder mor he he. Nadia bliver hentet kl 12 i DP idag så hun kan sove i vores skur hvor der er HELT læ 

Anmeld

9. december 2011

HeidiØ

Godt med den her tråd, jeg har lige tænkt det samme. Jeg forsøger mig også indenfor idag - han elsker jo sin voksi, så regner med måske at åbne døren til baggangen og putte ham i barnevogn et koldt sted alligevel..

Anmeld

9. december 2011

CA

Det er altså alligevel rart at høre, at jeg ikke er den eneste der overvejede det en ekstra gang. Jeg følte mig lidt dum, men vidste ikke helt om det var dumt at gøre det ene eller andet. Hvordan kan man føle sig dum, uden at vide, hvad der er dumt? 

Nå, men jeg puttede ham i barnevognen inde. Det var han ikke halt tilfreds med, men snuppede en 1/2 time i stedet for 3... 

Tror, at som den ravnemor jeg er(godt jeg ikke er alene Anne), så vil jeg overveje igen til næste lur, hvad der er bedst. Vinden står direkete ind, så barnevognen kan ikke vælte - nærmere bare stå og slå mod muren ind til lejligheden. Meeen ved alligevel ikke helt om jeg tør 

Mette: det hjælper intet at sove med ham. Han tror bare det er en leg. Det har aldrig fungeret, og jeg har altid misundt dig, når du har skrevet at det har I gjort

Anmeld

9. december 2011

Angelspot

Oliver sover ude og det gjorde han også i stormen for et par uger siden. Vi bor på 2. sal og han står under udhæng, men det rykker da lidt i barnevognen. Så sover han meget længere fordi han blir vugget Jeg har regnslaget over ham og han str med kalechen mod vinden så det ikke blæder direkte ned til ham, men han kommer ud i stort set alt slags vejr, det har han klaret fint indtil nu

Anmeld

9. december 2011

spj

Jeg har også gået og spekuleret på hvad jeg skal gøre. Jeg kan overhovedet ikke få min datter til at sove inde og det er selvom hun bliver putter i klapvognen inden for.

Det kan godt være jeg er en ravnemor, men min datter har altså bedst af at få en ordentlig lur, så hun kommer ud på altanen. Det er i en lukket gård og det virker ikke som om det blæser så meget der. Vi har et læ segl rundt om altanen så Klapvognen stå lidt i læ af det. Så vil jeg bare kigger til hende med jævne mellemrum.

Anmeld

9. december 2011

CamillaSoefelt

Gadvide hvad de gør i vuggestuerne?? Min søn sover i barnevogn dernede nemlig... Dog inde i et under et tag hvor krybberne også står? Men de tager vel deres forholdsregler?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.