Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har tænkt meget over når min prins kommer til verden og skal finder ud af hvor længe jeg skal have barneorlov og jeg elsker mit arbejde. og arbejde kun 20 timer om uge..
så vil høre jeres meningen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Enten ved 6 måneder, eller 12 måneder- da der der imellem vil komme en periode hvor barnet bliver meget angst for at miste sine forældre, så jeg synes det ville være synd at ligge det lige der.. Og før 6 måneder synes jeg er alt for lille
frederik kom i dagpleje da han var 10 måneder... caroline vil være 11 mdr. når hun starter...
Elias kom i dp da han var 7 mrd idet jeg skulle tilbage til studiet og tage en eksamen, jeg blev nødsaget til at forlade midt i, pågrund af sygemelding 2 uger før barsel.
Felix starter når han er præcis 9 mdr.
okay. jeg har bare tænkt på min barn kan komme på dag pleje når han bliver 6 mdr. men jeg arbejde cirka 15-20 timer om uge. så jeg kan styadigvæk være meget sammen med ham...
Altså du har jo muligheden for at få ham passet fra han er 6 måneder gammel (mener jeg det er).
Men personligt synes jeg det er alt for tidligt. Silas var 10 måneder da han startede i dagpleje og det passede rigtig fint han er SÅ glad for at komme af sted hver dag og lege med de andre drenge (der er kun drenge hos hende vi har )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128