hvilket mdr er det mindste min barn kan komme på dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.612 visninger
30 svar
0 synes godt om
8. december 2011

bvn

Jeg har tænkt meget over når min prins kommer til verden og skal finder ud af hvor længe jeg skal have barneorlov og jeg elsker mit arbejde. og arbejde kun 20 timer om uge..

så vil høre jeres meningen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Maja_4000

Jeg ved det ikke .. Men min personlige holdning er at barnet skal være mindst 10 måneder

Anmeld

8. december 2011

IngenKoPåIsen

Enten ved 6 måneder, eller 12 måneder- da der der imellem vil komme en periode hvor barnet bliver meget angst for at miste sine forældre, så jeg synes det ville være synd at ligge det lige der.. Og før 6 måneder synes jeg er alt for lille

Anmeld

8. december 2011

birthee

frederik kom i dagpleje da han var 10 måneder... caroline vil være 11 mdr. når hun starter...

Anmeld

8. december 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg forstår vist ikke helt..

Ønsker du, at starte hurtigst muligt på job igen..?

Mener, at børnene må starte når de er 6 mdr..

Men personligt synes jeg, at det er meget tidligt..

Anmeld

8. december 2011

Hasselnødden

Elias kom i dp da han var 7 mrd idet jeg skulle tilbage til studiet og tage en eksamen, jeg blev nødsaget til at forlade midt i, pågrund af sygemelding 2 uger før barsel.

Anmeld

8. december 2011

AnneBJ

Felix starter når han er præcis 9 mdr.

Anmeld

8. december 2011

bvn

okay. jeg har bare tænkt på min barn kan komme på dag pleje når han bliver 6 mdr. men jeg arbejde cirka 15-20 timer om uge. så jeg kan styadigvæk være meget sammen med ham...

Anmeld

9. december 2011

Kløver

De fleste børn starter når de er 6 til 12 mdr, mm der er særlige omstændigheder som gør barnet starter før eller senere

Anmeld

9. december 2011

Silas&Mille

Altså du har jo muligheden for at få ham passet fra han er 6 måneder gammel (mener jeg det er).

Men personligt synes jeg det er alt for tidligt. Silas var 10 måneder da han startede i dagpleje og det passede rigtig fint han er SÅ glad for at komme af sted hver dag og lege med de andre drenge (der er kun drenge hos hende vi har )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.