sikke en billig husleje ! : og det ik en gang løgn :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

MaleneJensen

freiasmor skriver:

JA JEG ER I CHOK haha

sidder og glukker lidt på dba.dk på lejligheder - mest fordi jeg keder mig - og egentlig burde male lidt men ja ikke gider hehe..

så faldt jeg over en 4 værelses lejlighed på 95 kvadratmeter i nakskov - til 2950kr ! og 600kr i aconto forbrug ved siden af !

gisp !! jeg sidder i en 2 værelses på 44kvadratmeter til 3900kr om måneden...

nå haha jeg ville egentlig ikke noget med indlægget - bare lige af med mit chok - for min kæreste ødelagde da lige drømmen om en 4 v. lejlighed haha

Hold da op man hvor billigt..

Vi sidder i en 3 værs. på 101m2 til ca. 6000 med alt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Giraffen

freiasmor skriver:

hehe ja jeg ved godt at jylland egentlig os er dyrt tror bare det mig der er super heldig at finde lejligheder til så billige penge som jeg gør

vi er også lidt mere heldige nu, sidder i en treværelses på 80 kvm til 5800 + forbrug, det er MEGA billigt i århus-boligmarked

Anmeld

9. december 2011

freiasmor

Giraffen skriver:

vi er også lidt mere heldige nu, sidder i en treværelses på 80 kvm til 5800 + forbrug, det er MEGA billigt i århus-boligmarked

Ja ok, det er billigt nok må man sige..

Anmeld

9. december 2011

Christina.78

Tænkte først lige Låsby Svendsen....men det ser det sgu for pænt ud til at kunne være 

Anmeld

9. december 2011

Møn-Mor

Ja det er rigtig billigt, men nok også kompensation for, at man så har mindst en time til nærmeste (akut)sygehus, som ligger i Nykøbing og mange elektive ting (planlagte operationer og undersøgelser) skal man til Næstved og få foretaget.
Der bliver også færre og færre praktiserende læger på Lolland (og Falster), så på den front er man ikke så privilligeret, når man bor i Naskov.

/Winnie, som bor på Øst Møn og har 1 time til sygehus, når hun skal føde .

Anmeld

9. december 2011

freiasmor

Møn-Mor skriver:

Ja det er rigtig billigt, men nok også kompensation for, at man så har mindst en time til nærmeste (akut)sygehus, som ligger i Nykøbing og mange elektive ting (planlagte operationer og undersøgelser) skal man til Næstved og få foretaget.
Der bliver også færre og færre praktiserende læger på Lolland (og Falster), så på den front er man ikke så privilligeret, når man bor i Naskov.

/Winnie, som bor på Øst Møn og har 1 time til sygehus, når hun skal føde .

Ja det sagde min kæreste faktisk os - alt foregår i nykøbing osv - og næstved så folk gider ikke bo i nakskov mere - og hvis så det kun for en kort bemærkning - os derfor han ikke vil have lejligheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.