sikke en billig husleje ! : og det ik en gang løgn :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

sandorff

Den lykkelige skriver:

Hold da op... Hvor billigt!
Sidder og tænker det næsten må være en andel og der så er andelsprisen oven i  

nej, det er sikkert husleje. men det er også nakskov - næsten tyskland!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

channie-g

vi sidder i en lejlighed på 100 kvadratmeter til 4025 med det hele....

Anmeld

9. december 2011

freiasmor

channie-g skriver:

vi sidder i en lejlighed på 100 kvadratmeter til 4025 med det hele....

åååh gud - gid det var mig

Anmeld

9. december 2011

channie-g

freiasmor skriver:

åååh gud - gid det var mig

vi er også super glad for den, men er desværre nod til at flytte fra den til sommer da vi har fået en skøn lille baby (søn) og der er desværre ikke nogen børnværesle... de 100 kvm er fordelt over stor køkken, stor stue og kæmpe soveværelse... så det lidt øv

Anmeld

9. december 2011

-Sigrid-

Hold da op oO Jeg troede vi sad billigt i en 3 værelses på 104 m2 til 4500 når alt er betalt - ca  Naiv og ung var jeg, nu er jeg lidt mindre naiv og 3 min ældre! 

Anmeld

9. december 2011

freiasmor

channie-g skriver:

vi er også super glad for den, men er desværre nod til at flytte fra den til sommer da vi har fået en skøn lille baby (søn) og der er desværre ikke nogen børnværesle... de 100 kvm er fordelt over stor køkken, stor stue og kæmpe soveværelse... så det lidt øv

øøv hvor ærgeligt - det næsten super synd at det er fordelt så "dumt" - det selvfølgelig kun dumt når man venter sig og bebs så kommer ..gid jeg bare kunne finde noget der var større og ikke så dyrt

Anmeld

9. december 2011

freiasmor

-Sigrid- skriver:

Hold da op oO Jeg troede vi sad billigt i en 3 værelses på 104 m2 til 4500 når alt er betalt - ca  Naiv og ung var jeg, nu er jeg lidt mindre naiv og 3 min ældre! 

Hihi ja jeg troede os vi boede billigt ! kunne da godt bruge en 4 værelses på de kvadratmeter - end bare bo på 44 .. - vi skal jo flytte under alle omstændigheder når vi engang lykkes at blive gravide - og bebs så bliver derinde i mavsen..

Anmeld

9. december 2011

Giraffen

freiasmor skriver:

jeg er godt nok os chokeret - har overvejet at sige til manden : så skat, kom vi skal pakke, men du må ikke vide hvorhen vi skal haha !

og ja der er stor forskel på boligpriserne - jeg synes fx jylland er billigt at bo i ! plus lejlighederne er bare meget federe end dem på sjælland (efter min mening xD)

jylland ka også være dyrt nu bor jeg i Århus og der har min kæreste og jeg engang været så heldige at bo i en 2-værelses på 40 kvm til 6500 + forbrug

Anmeld

9. december 2011

morethanperfect

Vi sidder også ret billigt .. Vi har 121 kvm. og gir 4500

Det vildt så stor en forskel der er på belliggenheden

Anmeld

9. december 2011

freiasmor

Giraffen skriver:

jylland ka også være dyrt nu bor jeg i Århus og der har min kæreste og jeg engang været så heldige at bo i en 2-værelses på 40 kvm til 6500 + forbrug

hehe ja jeg ved godt at jylland egentlig os er dyrt tror bare det mig der er super heldig at finde lejligheder til så billige penge som jeg gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.