sikke en billig husleje ! : og det ik en gang løgn :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.851 visninger
25 svar
0 synes godt om
8. december 2011

freiasmor

JA JEG ER I CHOK haha

sidder og glukker lidt på dba.dk på lejligheder - mest fordi jeg keder mig - og egentlig burde male lidt men ja ikke gider hehe..

så faldt jeg over en 4 værelses lejlighed på 95 kvadratmeter i nakskov - til 2950kr ! og 600kr i aconto forbrug ved siden af !

gisp !! jeg sidder i en 2 værelses på 44kvadratmeter til 3900kr om måneden...

nå haha jeg ville egentlig ikke noget med indlægget - bare lige af med mit chok - for min kæreste ødelagde da lige drømmen om en 4 v. lejlighed haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

sofiell89

freiasmor skriver:

JA JEG ER I CHOK haha

sidder og glukker lidt på dba.dk på lejligheder - mest fordi jeg keder mig - og egentlig burde male lidt men ja ikke gider hehe..

så faldt jeg over en 4 værelses lejlighed på 95 kvadratmeter i nakskov - til 2950kr ! og 600kr i aconto forbrug ved siden af !

nå haha jeg ville egentlig ikke noget med indlægget - bare lige af med mit chok - for min kæreste ødelagde da lige drømmen om en 4 v. lejlighed haha

hold da op hvor vildt. Vi flytter i en 130kvm lejlighed om 8 dage, til 9007 kr... med vand, varme osv.

Anmeld

8. december 2011

samantha1986

freiasmor skriver:

JA JEG ER I CHOK haha

Hold da op hvor er det billigt.

I den lejlighedvi boede i før var en 3 værelses på 79 kvm, vi gav 5300 plus forbrug. da vi flyttede blev huslejen forhøjet til 5800 plus forbrug.

Anmeld

8. december 2011

An&Jo

hold da op det er billigt, det er mindre end jeg giver for min kollegielejlighed på 52kvm, som er beliggende i Aalborg Øst.. :O

her hedder huslejen nemlig 3235kr om måneden og så el ved siden af..

synes det vildt..

Anmeld

8. december 2011

kitra

det er utroligt så stor forskel der er på husleje rundt omkring. vi har lejet et hus på 150 kvm på landet i nordjylland til 4500 kr eksl forbrug. men det kommer jo også an på hvad man er til by eller land og hvor i landet man vil bo.

Anmeld

8. december 2011

Den lykkelige

Hold da op... Hvor billigt!
Sidder og tænker det næsten må være en andel og der så er andelsprisen oven i  

Anmeld

8. december 2011

freiasmor

jeg er godt nok os chokeret - har overvejet at sige til manden : så skat, kom vi skal pakke, men du må ikke vide hvorhen vi skal haha !

og ja der er stor forskel på boligpriserne - jeg synes fx jylland er billigt at bo i ! plus lejlighederne er bare meget federe end dem på sjælland (efter min mening xD)

Anmeld

8. december 2011

Pianisten

Kender SÅ meget følelsen! Mig og min eks havde et kollegieværelse i Svendborg til 3600 kr. (med a/c), så fik vi en lejlighed på 56 m2 til 4400 kr. (med a/c), og nu hvor jeg gerne vil flytte til Odense sidder jeg og finder den ene billige lejlighed efter den anden - et kollegieværelse i odense på de der 33 m2 koster f.eks. kun 1600 kr.! Tænkte også bare SAY WHAT??!??! og blev SÅ glad over at jeg kunne kigge efter noget større, havde satset på bare at kigge efter små 20 m2 til mig selv, men verden åbnede sig lige pludselig xD I odense kan man desuden få like 75 m2 for de der 4400! Det er for vildt

Anmeld

8. december 2011

grinny

freiasmor skriver:

JA JEG ER I CHOK haha

Hold da op 

Gider du linke? Bor selv tæt på Nakskov og ville da gerne have sådan en billig lejlighed

Anmeld

8. december 2011

freiasmor

grinny skriver:

Hold da op 

Gider du linke? Bor selv tæt på Nakskov og ville da gerne have sådan en billig lejlighed

http://www.dba.dk/lejlighed-nakskov-min-vaer/id-77801774/

synes den er fed ! elsker køkkenet ku godt - må ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.