Zeus skriver:
Hej 
Nej det har jeg ikke, jeg har kun været til grøn koncerter/festivaller/små koncerter 
Men min storesøster har været afsted til Metallica koncert før, og der stod de oppe foran, hvor en stor bredskuldret fyr blev nødt til at stå med armene om hende og holde på gitteret for at beskytte hende, fordi folk de skubbede løs.. Til sidst fik de nok, og hende og kæresten gik om bagved, hvor de kunne stå i fred og ro og nyde koncerten 
Men ved ikke om dén koncert var udsolgt, for det er denne her, og der skulle være plads til 40.000 
Uh, glæd dig, der er den fedeste stemning til de store koncerter 
Hm, og netop fordi hegnet var der, var hun jo sikker. Men hun skulle have kontaktet vagterne. De må, kan og vil gerne fjerne folk. Og de kaster med vand hvis folk skubber - de burde de gøre til Metallica også! Jeg har en veninde der var til koncert med en større metal band (kan ikke huske hvem) og hun stod bagerst, og det var et mareridt fordi folk lavede moshpits og var totalt kolde overfor andre - fordi der ingen vagter var!
Da jeg var til Dizzy Mizz Lizzy koncert til Smukfest skubbede folk helt ekstremt, så slemt, at det føltes som om jeg stod midt i det der skete på Roskilde i 2006 (var det ikke der?). Jeg var SKIDE bange, for at sige det mildt. Der stod vagterne og kastede med vand for at folk ville slappe lidt af og vi små mennesker (160 høj) kom op foran. Hegnet 

Anmeld