Har i forresten hørt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Zeus

Mira0911 skriver:

SNYD!!!

I know

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Dinna88

Zeus skriver:

Hej

Nej det har jeg ikke, jeg har kun været til grøn koncerter/festivaller/små koncerter

Men min storesøster har været afsted til Metallica koncert før, og der stod de oppe foran, hvor en stor bredskuldret fyr blev nødt til at stå med armene om hende og holde på gitteret for at beskytte hende, fordi folk de skubbede løs.. Til sidst fik de nok, og hende og kæresten gik om bagved, hvor de kunne stå i fred og ro og nyde koncerten

Men ved ikke om dén koncert var udsolgt, for det er denne her, og der skulle være plads til 40.000

Uh, glæd dig, der er den fedeste stemning til de store koncerter

Hm, og netop fordi hegnet var der, var hun jo sikker. Men hun skulle have kontaktet vagterne. De må, kan og vil gerne fjerne folk. Og de kaster med vand hvis folk skubber - de burde de gøre til Metallica også! Jeg har en veninde der var til koncert med en større metal band (kan ikke huske hvem) og hun stod bagerst, og det var et mareridt fordi folk lavede moshpits og var totalt kolde overfor andre - fordi der ingen vagter var! 

Da jeg var til Dizzy Mizz Lizzy koncert til Smukfest skubbede folk helt ekstremt, så slemt, at det føltes som om jeg stod midt i det der skete på Roskilde i 2006 (var det ikke der?).  Jeg var SKIDE bange, for at sige det mildt. Der stod vagterne og kastede med vand for at folk ville slappe lidt af og vi små mennesker (160 høj) kom op foran. Hegnet 

Anmeld

9. december 2011

Zeus

Dinna88 skriver:

Uh, glæd dig, der er den fedeste stemning til de store koncerter

Hm, og netop fordi hegnet var der, var hun jo sikker. Men hun skulle have kontaktet vagterne. De må, kan og vil gerne fjerne folk. Og de kaster med vand hvis folk skubber - de burde de gøre til Metallica også! Jeg har en veninde der var til koncert med en større metal band (kan ikke huske hvem) og hun stod bagerst, og det var et mareridt fordi folk lavede moshpits og var totalt kolde overfor andre - fordi der ingen vagter var! 

Da jeg var til Dizzy Mizz Lizzy koncert til Smukfest skubbede folk helt ekstremt, så slemt, at det føltes som om jeg stod midt i det der skete på Roskilde i 2006 (var det ikke der?).  Jeg var SKIDE bange, for at sige det mildt. Der stod vagterne og kastede med vand for at folk ville slappe lidt af og vi små mennesker (160 høj) kom op foran. Hegnet 

Tak, det vil jeg prøve at huske

Anmeld

10. december 2011

Lone Jakobsen

jeg var afsted sidste gang de spillede i Århus. det var en super oplevelse.

et godt råd.... tag alt andet end sort tøj på og be den du følges med om at gøre det samme.

Anmeld

10. december 2011

Frk.Nissen

Rigtigt god tur

Anmeld

10. december 2011

Pige2009

Zeus skriver:

Jeg kan faktisk heller ikke lide de sidste par albums de er kommet med, men lige præcis til denne her koncert, spiller de deres gamle album "The black album", også vidste jeg bare, at jeg skulle med

Nice

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.