Har i forresten hørt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

4kløver

F... Du er heldig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Zeus

Hasselnødden skriver:

Ja den slags skal man ikke spøge med. Det er super du skal afsted, endelig  

Hov jeg er da lige blevet inspireret af dit indlæg - må jeg låne din ide med en To-do-liste inden jeg dør- til en tråd? Blev lige nysgerrig.

Ja selvfølgelig

Anmeld

8. december 2011

Zeus

4kløver skriver:

F... Du er heldig

Jeg var ellers sikker på at der ikke ville være kø nede ved Fona, så jeg kom lige så stille trissende kl.09.50...

Og så var der fandme kø! De havde lukket folk ind i varmen, selv om butikken først åbnede kl.10, så jeg blev da lige ved at tisse i buskerne, og var sikker på at jeg ALDRIG ville få min billet. Men jeg var ude af butikken igen allerede kl.10.15, så så lang var køen alligevel ikke 

Anmeld

8. december 2011

Dinna88

Zeus skriver:

Haha, jeg har dog tænkt mig at stå helt ude i baggrunden, så jeg ikke bliver mast ihjel af et par vilde headbangers

Men jeg glææder mig, og det er slet slet ikke gået op for mig endnu, at jeg har et par billetter liggende i skuffen

Hvor er du heldig, FANTASTISK fornøjelse  Jeg ville rigtig gerne med, men det bliver ikke lige til det denne gang, hopper med på vognen en anden gang

Har du været til rockkoncerter før? Det er IKKE en fordel at stå bagerst - det eneste sted du er sikker, er forrest, op ad hegnet  

Anmeld

8. december 2011

Røverdatter

Zeus skriver:

Jeg skal til Metallica koncert, når de kommer til sommer???

Hvor skønt. Metallica minder mig om min første kærlighed og bedsteven fra folkeskolen, Morten.. Han spillede altid Metallica numre på sin guitar for mig.. og han er faktisk i dag en meget dygtig guitarist

Jeg synes de er meget fede! Tillykke med det!

Anmeld

8. december 2011

Mira0911

SNYD!!!

Anmeld

8. december 2011

Pianisten

Ejjj hvor er du heldig, jeg bliver altid så varm om hjertet når jeg spiller deres master of puppets solo på min lyserøde elguitar

Anmeld

9. december 2011

Zeus

Dinna88 skriver:

Hvor er du heldig, FANTASTISK fornøjelse  Jeg ville rigtig gerne med, men det bliver ikke lige til det denne gang, hopper med på vognen en anden gang

Har du været til rockkoncerter før? Det er IKKE en fordel at stå bagerst - det eneste sted du er sikker, er forrest, op ad hegnet  

Hej

Nej det har jeg ikke, jeg har kun været til grøn koncerter/festivaller/små koncerter

Men min storesøster har været afsted til Metallica koncert før, og der stod de oppe foran, hvor en stor bredskuldret fyr blev nødt til at stå med armene om hende og holde på gitteret for at beskytte hende, fordi folk de skubbede løs.. Til sidst fik de nok, og hende og kæresten gik om bagved, hvor de kunne stå i fred og ro og nyde koncerten

Men ved ikke om dén koncert var udsolgt, for det er denne her, og der skulle være plads til 40.000

Anmeld

9. december 2011

Zeus

Himmelsmil skriver:

Hvor skønt. Metallica minder mig om min første kærlighed og bedsteven fra folkeskolen, Morten.. Han spillede altid Metallica numre på sin guitar for mig.. og han er faktisk i dag en meget dygtig guitarist

Jeg synes de er meget fede! Tillykke med det!

Lige netop "The black album" minder mig også om min tidlige ungdom, og sangen Unforgiven II var den første sang jeg nogensinde hørte med Metallica

Anmeld

9. december 2011

Zeus

Ejjj hvor er du heldig, jeg bliver altid så varm om hjertet når jeg spiller deres master of puppets solo på min lyserøde elguitar

Lyserøde elguitar ligefrem.. Meget fancy

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.