Har i forresten hørt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
25 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Zeus

Jeg skal til Metallica koncert, når de kommer til sommer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Troldemommi

Du må hilse :-)

Anmeld

8. december 2011

Zeus

Monica P skriver:

Du må hilse :-)

Jeg skal gøre det forsøg

Anmeld

8. december 2011

Hvem?

Zeus skriver:

Jeg skal til Metallica koncert, når de kommer til sommer???

Phu ha, godt det ik er mig ,

Men RIGTIG go tur

Anmeld

8. december 2011

Pige2009

Cool. De er ikke lige mig, men det er jo et kæmpe navn at få lov til at opleve

Anmeld

8. december 2011

Zeus

Bondefruen skriver:

Phu ha, godt det ik er mig ,

Men RIGTIG go tur

Haha, jeg har dog tænkt mig at stå helt ude i baggrunden, så jeg ikke bliver mast ihjel af et par vilde headbangers

Men jeg glææder mig, og det er slet slet ikke gået op for mig endnu, at jeg har et par billetter liggende i skuffen

Anmeld

8. december 2011

Hasselnødden

Fedt Zeus!  Rigtig god fornøjelse.

Anmeld

8. december 2011

Zeus

Baagøe skriver:

Cool. De er ikke lige mig, men det er jo et kæmpe navn at få lov til at opleve

Jeg kan faktisk heller ikke lide de sidste par albums de er kommet med, men lige præcis til denne her koncert, spiller de deres gamle album "The black album", også vidste jeg bare, at jeg skulle med

Anmeld

8. december 2011

Zeus

Hasselnødden skriver:

Fedt Zeus!  Rigtig god fornøjelse.

Tak

Jeg jokkede faktisk lidt med min kæreste om, at nu kunne jeg krydse en ting af min "to-do" liste inden jeg dør

Jeg kan huske at jeg for mange år siden hørte et radioshow d.31/3, hvor de sagde at Metallica var gået i opløsning, og det første jeg tænkte var, at så kom jeg aldrig ind og se dem live Heldigvis var det bare en tidlig aprilsnar, og folk røg virkelig op i det røde felt og boycuttede programmet og alt muligt, men... Nu skal jeg ind og se dem

Anmeld

8. december 2011

Hasselnødden

Zeus skriver:

Tak

Jeg jokkede faktisk lidt med min kæreste om, at nu kunne jeg krydse en ting af min "to-do" liste inden jeg dør

Jeg kan huske at jeg for mange år siden hørte et radioshow d.31/3, hvor de sagde at Metallica var gået i opløsning, og det første jeg tænkte var, at så kom jeg aldrig ind og se dem live Heldigvis var det bare en tidlig aprilsnar, og folk røg virkelig op i det røde felt og boycuttede programmet og alt muligt, men... Nu skal jeg ind og se dem

Ja den slags skal man ikke spøge med. Det er super du skal afsted, endelig  

Hov jeg er da lige blevet inspireret af dit indlæg - må jeg låne din ide med en To-do-liste inden jeg dør- til en tråd? Blev lige nysgerrig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.