Rygestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

millesofie

Himmelsmil skriver:

Jeg anbefaler kraftigt bogen skrevet af Allen Carr "Endelig ikke-ryger" !! Jeg stoppede da jeg havde læst den, med det samme! for 2 år og 4 måneder siden, og har overhovedet ikke haft lyst til en cigaret siden.

Desuden er ALLE jeg kender stoppet efter de har læst den, min kæreste for 8 år siden, min søster for 5 år siden og så videre...

Forfatteren er fra England og hans metode er genial! Det er lidt ligesom brainwash - og det virker! 95% der læser bogen til ende stopper med at ryge! Han har endda rygeklinik hvor 98% af patienterne stopper med rygning, og uden at starte igen

ENDELIG IKKE RYGER

AF ALLEN CARR

DEN ER GENIAL!!!!!!!!!!!!!

jeg har ikke røget i lige knap 6 år nu (til marts)  jeg røg i mens jeg læste den og stille og roligt mens jeg læste den holdte jeg op

da jeg var færdig med bogen var jeg færdig med at ryge, har aldrig haft lyst siden

men husk det skal ikke være den der hedder for kvinder, den virker ikke lige så godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

SussieThyssen

Zeus skriver:

Hello piger..

Dette er ikke en sviner tråd!

Men jeg vil meget gerne høre, hvad der hjalp jer i med at stoppe

Og skriv gerne, hvis der er noget jeg har glemt

Viljestyrke.

Jeg har aldrig røget under graviditet..og iøvrigt heller ikke i andre periode.
Jeg ryger når jeg har lyst, og lader være når jeg har lyst

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. december 2011

JeNoVa

Zeus skriver:

Jeg er faktisk også oppe på 15 år allerede Jeg startede da jeg var 12, og er 27

Jeg er bange for at jeg er for utålmodig med hensyn til at skulle sætte en dato et par mdr frem i tiden, jeg vil gerne have gjort tingene nu. Men altså, det har jo tydeligvis ikke hjulpet indtil videre

Kunne være man skulle give det et forsøg, og så TRO på det Hvordan kom du frem til det med de 6 mdr? Det lyder nemlig af laaang tid, i forhold til Kloster der valgte en dato 3 mdr frem i tiden..?

Jeg er også typen, der vil have tingene lige nu og lige her. Men jeg kan alligevel anbefale dig at sætte en dato, og så kan du jo selv vælge én, der passer dig. F.eks. 1. januar 2012.

Jeg valgte 6 måneder, fordi jeg dybest set var bange for at stoppe, og 6 måneder føltes som tilpas lang tid til, at det hele ikke var så tæt på til at starte med. Men det endte jo så også med at være for lang tid til sidst.

Anmeld

8. december 2011

LR85

Jeg stoppede a viljestyrke da jeg fandt ud a jeg var gravid

Brugte nigotin-hjælpemidler i starten, hvilket bestemt hjalp. 

Synes det var svært a stoppe og tænkte meget på det, men aftagende dag for dag, og nu 2 måneder senere, tænker jeg kun på det når der bliver snakket om det  

Anmeld

8. december 2011

Pige2009

Zeus skriver:

Hello piger..

Jeg har stemt blank, men jeg har to venner som er stoppet efter en omgang hypnose. Derudover er stort set hele min familie - dvs. 10 personer stoppet fra den ene dag til den anden, fordi de ikke ville mere... Viljestyrke

Anmeld

8. december 2011

Silas&Mille

Zeus skriver:

Hello piger..

Jeg stoppede udelukkende med at ryge fordi jeg blev gravid

Anmeld

8. december 2011

Røverdatter

millesofie skriver:

ENDELIG IKKE RYGER

AF ALLEN CARR

DEN ER GENIAL!!!!!!!!!!!!!

jeg har ikke røget i lige knap 6 år nu (til marts)  jeg røg i mens jeg læste den og stille og roligt mens jeg læste den holdte jeg op

da jeg var færdig med bogen var jeg færdig med at ryge, har aldrig haft lyst siden

men husk det skal ikke være den der hedder for kvinder, den virker ikke lige så godt

ja, den er genial..! jeg læste også bare den originale

tænk engang at en bog kan få en til at stoppe

Anmeld

8. december 2011

Zeus

Kan se på det hele, at det er viljestyrken der vinder kapløbet her.. Men igen, hvad gør man så, når man har ryggrad som en piberenser??

Okay, min slutdato hedder fra idag: 1/2-2012, også stopper jeg! Nu gider jeg ikke mere Nu skal mit liv ikke længere styres af smøger, og hvornår jeg kan jeg ryge den næste!

1. februar 2012

Anmeld

9. december 2011

LilleLene

Jeg smed smøgerne væk da jeg fandt ud af jeg var gravid

Og i morgen er det 2 måneder siden, og jeg har faktisk ikke engang lyst til at ryge

Anmeld

9. december 2011

Miraa

Hvis du ska stop med at ryge, ska du først og fremmest ikke være i en miljø hvor folk ryger. Ihvertfald ikk i starten. Der er ikk noget værre end og stop med at ryg når din venner altid tænder en foran dig. Med mindre du har en viljestyrke af stål.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.