For mit eget vedkommende, så har jeg prøvet lidt af hvert de sidste par år... Hypnose, nicotinell plaster + inhalator + tyggegummi, og rygestop piller 
Og jeg er næsten stensikker på, at det meste af mit er psykisk afhængighed, for substitutterne (hedder det det??) virker overhovedet ikke. Jeg kan slet ikke mærke nikotinen når jeg har plaster på, men ryger bare endnu mere når jeg så opgiver 
Derfor håbede jeg virkelig også at hypnosen virkede, hvilket den også gjorde til dels, da jeg fra den ene dag til den anden gik ned på 4 smøger fra 20.. Desværre havde jeg ikke råd til at komme afsted igen, da jeg havde fået af vide af hende, at det kun krævede en enkelt gang, så det var hvad der var penge til.. Tror måske jeg ville have haft godt af, at komme afsted 2-4 gange..
Pillerne virkede mega godt den første gang, men det var mit første forsøg, så det var mere for at prøve det, end det var for at stoppe.. Men de virkede! Anden gang virkede de overhovedet ikke, og igen kunne jeg ikke mærke forskel..
Allan Carr's bog har jeg også læst, både den alm og den til kvinder..
Så nu er jeg ved at lande på ren og skær viljestyrke, men puha. Når det kommer til smøger, er jeg rent ud sagt et pjok! Havde der været et behandlingshjem for rygere, så var jeg sprunget til 
Anmeld