Rygestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad hjalp jer i kampen mod smøgerne?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.648 visninger
29 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Zeus

Hello piger..

Dette er ikke en sviner tråd!

Men jeg vil meget gerne høre, hvad der hjalp jer i med at stoppe

Og skriv gerne, hvis der er noget jeg har glemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Carina1977

Zeus skriver:

Hello piger..

Dette er ikke en sviner tråd!

Men jeg vil meget gerne høre, hvad der hjalp jer i med at stoppe

Og skriv gerne, hvis der er noget jeg har glemt

Uhh jeg følger lige med her 

Anmeld

8. december 2011

Janni.

Viljestyrke virkede for mig. 

For min kæreste virkede rygestop pillerne fra lægen. 

Anmeld

8. december 2011

Lise 26

Jeg brugte nikotinprodukter den første måned, og så glemte jeg at bruge det til sidst  jeg holdt i 6 mdr ud af de 9 måneder jeg var gravid.. faldt desværre i igen da jeg havde født og skulle i byen.. men mon ikke jeg finder viljen igen

Held og lykke med rygestoppet

Anmeld

8. december 2011

vitapigen

Jeg ryger ikke, men det gjorde min kæreste. Da jeg blev gravid stoppede han med at ryge og med nikotinplaster (2-3 mdr) og viljestyrke har han snart været røgfri 1 år

Anmeld

8. december 2011

Røverdatter

Jeg anbefaler kraftigt bogen skrevet af Allen Carr "Endelig ikke-ryger" !! Jeg stoppede da jeg havde læst den, med det samme! for 2 år og 4 måneder siden, og har overhovedet ikke haft lyst til en cigaret siden.

Desuden er ALLE jeg kender stoppet efter de har læst den, min kæreste for 8 år siden, min søster for 5 år siden og så videre...

Forfatteren er fra England og hans metode er genial! Det er lidt ligesom brainwash - og det virker! 95% der læser bogen til ende stopper med at ryge! Han har endda rygeklinik hvor 98% af patienterne stopper med rygning, og uden at starte igen

Anmeld

8. december 2011

Zeus

For mit eget vedkommende, så har jeg prøvet lidt af hvert de sidste par år... Hypnose, nicotinell plaster + inhalator + tyggegummi, og rygestop piller

Og jeg er næsten stensikker på, at det meste af mit er psykisk afhængighed, for substitutterne (hedder det det??) virker overhovedet ikke. Jeg kan slet ikke mærke nikotinen når jeg har plaster på, men ryger bare endnu mere når jeg så opgiver

Derfor håbede jeg virkelig også at hypnosen virkede, hvilket den også gjorde til dels, da jeg fra den ene dag til den anden gik ned på 4 smøger fra 20.. Desværre havde jeg ikke råd til at komme afsted igen, da jeg havde fået af vide af hende, at det kun krævede en enkelt gang, så det var hvad der var penge til.. Tror måske jeg ville have haft godt af, at komme afsted 2-4 gange..

Pillerne virkede mega godt den første gang, men det var mit første forsøg, så det var mere for at prøve det, end det var for at stoppe.. Men de virkede! Anden gang virkede de overhovedet ikke, og igen kunne jeg ikke mærke forskel..

Allan Carr's bog har jeg også læst, både den alm og den til kvinder..

Så nu er jeg ved at lande på ren og skær viljestyrke, men puha. Når det kommer til smøger, er jeg rent ud sagt et pjok! Havde der været et behandlingshjem for rygere, så var jeg sprunget til

Anmeld

8. december 2011

An&Jo

Her fandt jeg en rigtig rigtig sød fyr der sagde til mig, at han bestemt ikke ville have en ryger..
Jeg havde faktisk ikke fortalt ham at jeg røg, for ville gerne stoppe og ventede bare på undskyldningen, og da han sagde at det eneste han ikke kunne gå på kompromis med var smøgerne, og han ville aldrig kunne indlede et forhold til en ryger..

Så jeg stoppede fra den ene dag til den anden, og har snart været røgfri i 2 måneder..

Anmeld

8. december 2011

Zeus

Himmelsmil skriver:

Jeg anbefaler kraftigt bogen skrevet af Allen Carr "Endelig ikke-ryger" !! Jeg stoppede da jeg havde læst den, med det samme! for 2 år og 4 måneder siden, og har overhovedet ikke haft lyst til en cigaret siden.

Desuden er ALLE jeg kender stoppet efter de har læst den, min kæreste for 8 år siden, min søster for 5 år siden og så videre...

Forfatteren er fra England og hans metode er genial! Det er lidt ligesom brainwash - og det virker! 95% der læser bogen til ende stopper med at ryge! Han har endda rygeklinik hvor 98% af patienterne stopper med rygning, og uden at starte igen

Den er også rigtig god, og jeg slugte den i løbet af 2 aftener

Vidste du forresten, at han er død af lungekræft?

Anmeld

8. december 2011

Røverdatter

Zeus skriver:

Den er også rigtig god, og jeg slugte den i løbet af 2 aftener

Vidste du forresten, at han er død af lungekræft?

nej det vidste jeg faktisk ikke... hvor vildt! er det sket for nyligt? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.