kræsne børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

janne1986

Jeg tror Kræsen er hvad man gør det til....

Mine piger spiser stort set alt, siger den store hun ik kan lide det (inden hun har set hva det er) plejer jeg og forklare hende at det kan man ikke sige om mad man ik har set hva er, eller smagt på...

Og de smager på alt.... Tit siger hun det fordi hun hører sin kusine sige det.. hun er lidt ældre...

Men prøver ik og give det opmærksomhed....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Pige2009

millesofie skriver:

det er det heller ikke, vi gør det ikke til et problem. det bliver serveret og vil man vinde mandelgaven så må man spise, der kommer nemlig også andre der ikke har det så godt med ris'a la mende inkl migselv  men ja det er altså det man får juleaften  

men det var heller ikke ment som et problem, mere i sjov for har man kræsne børn så er man jo i det og sådan er det jo nu engang bare  

Hi hi Ja, du har helt ret

Anmeld

10. december 2011

K&S

Anton spiser stort set ALT - og i store mængder

Han kan dog bedst lide, hvis tingene ikke er blandet sammen - han skal kunne se, hvad han får

Anmeld

10. december 2011

Clisolka

millesofie skriver:

hvad siger i til denne debat?

det er jul og kræsne børn giver udfordriner

herhjemme er problemmet ris'alamente (eller hvordan det nu staves) og så kødet  ja forskellige hjemmebagte småkager er heller ikke sagen for herren  så vi klares os igennem så godt vi kan

men hvordan ser det ud hos jer

er jeres børn kræsne og er det dem alle?

her er det kun den ene

Isabella på 13 mrd. spiser alt vi serverer for hende - endnu 

Anmeld

10. december 2011

Isabella_mor

millesofie skriver:

herhjemme er problemmet ris'alamente (eller hvordan det nu staves) og så kødet  ja forskellige hjemmebagte småkager er heller ikke sagen for herren  så vi klares os igennem så godt vi kan

her er det kun den ene

det er da heldigt at det er de usunde ting de ikke kan lide...

Anmeld

11. december 2011

Mor til Frederic og Freya

millesofie skriver:

her er det kun den ene

Har stemt - andet...

Frederic er som sådan ikke kræsen, han er bare ikke så glad for mad.

Anmeld

11. december 2011

birthee

Frederik på 4½ herhjemme er ikke som sådan kræsen, men meget bestemt med hvad han spiser... han er først begyndt at spise sovs nu fx., og med hensyn til hans madpakke skal den helst være ens hver dag, hvis man skal gøre sig forhåbninger om at der bliver spist noget...

Caroline er ikke kræsen - hun er 8 mdr., og har indtil videre smagt på alt hvad der bliver serveret for hende... hun kan dog ikke lide konsistensen af hjemmelavet grød og kartoffelmos... men ellers spiser hun alt...

Anmeld

11. december 2011

NinaNymannMadsen

nej syntes ikk min datter er kræsen. der er da ting hun ikk kan li men der er meget hun godt kan li. og jeg ved at det vi skal ha juleaften kan hun godt li.

Anmeld

11. december 2011

Laulund87

Diana... skriver:

Nej jeg mener bestemt ikke mine børn er kræsende det eneste min søn ikke kan lider er ris. MEN der er tit de ikke lige gider spise det bare fordi. og næste gang vi så får det æder de 

Det samme her

Jeg ved aldrig hvad hun kan lide og hvad hun ikke kan lide, for det skifter hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.