kræsne børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: synes du dit barn eller dine børn er kræsne?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.341 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. december 2011

millesofie

hvad siger i til denne debat?

det er jul og kræsne børn giver udfordriner

herhjemme er problemmet ris'alamente (eller hvordan det nu staves) og så kødet  ja forskellige hjemmebagte småkager er heller ikke sagen for herren  så vi klares os igennem så godt vi kan

men hvordan ser det ud hos jer

er jeres børn kræsne og er det dem alle?

her er det kun den ene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Kloster

Nej vores drenge er ikke kræsne, men de kan være "vi-kræsne". Og det tager vi ikke hensyn til.

Vi laver ganske alm mad, som kan spises af os alle. Der bliver ikke lavet særkost. De kan tage det, de vil have og lade det være de ikke vil have.

Og ja vi har også en der ikke kan lide ris a la mande, men så må han jo bare lade være med at tage noget.

Gør egentlig ikke så meget ud af det. Aftensmåltidet er det eneste måltid, vi har sammen og jeg/vi vil ikke bruge energi på det de ikke vil have ell ikke lige har lyst til lige i dag. Alle sidder ved bordet, når vi spiser, men jeg orker ikke at høre på at de ikke kan lide det og det ell at det ser ulækkert ud. Så bliver jeg tosset...

Anmeld

8. december 2011

Koen.

Nej det er hun ikke, spiser stort set alt man servere

Anmeld

8. december 2011

Sara.

Tjah... Nogle af vores bekendte kalder min datter på 4 for kræsen....... Men det vil jeg ikke kalde hende. Hun spiser MEGET LIDT men næsten alt bortset fra kartofler....

Min søn på 1½ spiser alt.... og hele tiden.....

Har 2 meget forskellige børn hvad angår mad

Anmeld

8. december 2011

iris-mor

Vi er så heldige at vores to piger på snart 2 og den store på 6½ spiser stort set alt.

Den store kan dog ikke tåle at drikke for meget mælk, så det gør hun ikke. Så kan hun ikke lide champignon rå og kogte æg, men ellers spiser hun alt fra oliven, til løg (som her altid kaldes børneløg) til sushi.

De er vokset op med at man selv kan vælge om man vil smage, men vi har klart opfordret dem til at smage på alt. Har læst at det tager 10 smagsgange i gennemsnit før man begynder at synes om mad man ikke kan lide.

Nej det passer ikke, hun har smagt østers, dem brød hun sig ikke om.

Den lille siger at kapers er sur - og spytter dem ud, men ellers glider stort set alt også ned der.

Det er skønt at have dem med ud, når der ikke skal tages hensyn

Anmeld

8. december 2011

sarahb

Ved ikke om han er kræsen, der er vel bare ting han ikke kan lide.
Jeg kan ikke lige ris ala mande og det spiser min ene søn heller ikk. Alt der er af grød, det kan han bare ikke.
Og så kan han heller ikke sovs. Men det overlever vi nok

Anmeld

8. december 2011

Janni.

Silas virker ikke kræsen men til gengæld får vi gæster juleaften som er kræsne.   Og det er voksne mennesker. 

Anmeld

8. december 2011

gonefishing

millesofie skriver:

hvad siger i til denne debat?

det er jul og kræsne børn giver udfordriner

herhjemme er problemmet ris'alamente (eller hvordan det nu staves) og så kødet  ja forskellige hjemmebagte småkager er heller ikke sagen for herren  så vi klares os igennem så godt vi kan

men hvordan ser det ud hos jer

er jeres børn kræsne og er det dem alle?

her er det kun den ene

Min datter på 11 måneder spiser alt! -indtil videre

Anmeld

8. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, det er de ikke. Men nogen dage kan de lige pludselig ikke lide det de fik igår, men der bliver ikke serveret andet end, hvad der står på bordet. De er 2 år og 8 mdr. samt 4 år.

Anmeld

8. december 2011

Diana...

Nej jeg mener bestemt ikke mine børn er kræsende det eneste min søn ikke kan lider er ris. MEN der er tit de ikke lige gider spise det bare fordi. og næste gang vi så får det æder de 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.