Jeg fatter det altså ikke....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

samantha1986

lotchen skriver:

Kender et par, der har et barn - de er begge på kontanthjælp uden den store udsigt til at det ændrer sig. De bor i en skodlejlighed og klager konstant over at de ikke har penge til noget som helst. Nu har de så fået den idé at de vil have et barn mere Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan man kan synes at det er en god beslutning? Man kan ikke forsørge sig selv og det ene barn man allerede har har og så vil man dælme sætte et barn mere i verden man ikke kan forsørge?? Synes det er uansvarligt...

Gjorde I jer ikke også overvejelser omkring økonomi og fremtid inden I satte børn i verden??

Jeg er studerende og min kæreste er lønmodtager. Og jeg har aldrig tænkt over om økonomien kunne bære et barn, men det gjorde jeg da jeg blev gravid. Min kæreste forsikrede mig at det sagtens kan hænge sammen.

Men selv i dag hvor jeg er 14 uger henne, frygter jeg at det ikke kan hænge sammen, men selvfølgelig kan det det siger kæresten. Jeg skal ikke bekymre mig om sådan noget, han har styr på det

Men jeg kunne ikke drømme om at få barn nr 2 mens jeg studere. Det ville vi i hvert fald ikke have råd til føler jeg. Plus jeg gerne vil have færdiggjort min uddannelse så hurtig som muligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

dorthemus

lotchen skriver:

Hov glemte lige den der med de fattigste egne - det er nok en historie helt for sig med en verden til forskel fra os i kultur, traditioner osv. Men så er der jo lige vores egen krigstid, blev der ikke lavet mange babyer bag mørklægningsgardinerne??

Præcis! Hva faen sku man ellers lave?

Anmeld

8. december 2011

Benjamins'mor

Flodkilling skriver: