Ej men det kan de da ikke mene???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.922 visninger
39 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Henriette Aaby

Jeg kan mærke at jeg rammer de røde felt over den her debat: Må ældre plejehjemsbeboer drikke saftevand eller ej.

Jeg fatter simpelhen ikke at det er legalt at fra tage voksne mennesker valgt om de vil drikke saft eller ej!!!

Jeg er med på, at de kan selv købe deres saft, men de har vel retten til at få det.

Og jeg går også ind for at man stiller et valg op mælk, vand eller saft, men lad da de voksne mennesker selv træffet valget.

Nej jeg fatter ikke denne tanke gang.

Sundhed er godt, men det her er sgu for åndsvagt.

Mange hilsner

Henriette som lige havde noget damp der skulle ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

millesofie

jeg mangler ord!!!!!!!!!!

Anmeld

8. december 2011

cash83

Henriette Aaby skriver:

Jeg kan mærke at jeg rammer de røde felt over den her debat: Må ældre plejehjemsbeboer drikke saftevand eller ej.

Jeg fatter simpelhen ikke at det er legalt at fra tage voksne mennesker valgt om de vil drikke saft eller ej!!!

Jeg er med på, at de kan selv købe deres saft, men de har vel retten til at få det.

Og jeg går også ind for at man stiller et valg op mælk, vand eller saft, men lad da de voksne mennesker selv træffet valget.

Mange hilsner

Anmeld

8. december 2011

B&J

hvad fanden er det for noget pjat

kan virkelig godt forstå du skulle ha lukket damp ud

Anmeld

8. december 2011

SussieThyssen

Nu ved jeg ikke lige om du refererer til noget du har læst eller hørt, men jeg går ud fra, at det handler om et tilfælde hvor plejehjemmet nægter de gamle saftevand, fordi det ikke er SUNDT???

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. december 2011

L-Mortil3

Jeg er fuldstændig tom for ord!
Nu arbejder jeg selv inden for faget og synes det er DYBT forkasteligt og respektløst at stille sådanne latterlige parametre op, de er mennesker i den sidste del af livet, der er ikke meget at se frem til, så lad dem dog få hvad de ønsker!!

Jeg giver ikke en fløjtende fis for at de selv kan købe det!! De bruger i forvejen næsten hele deres pension på bare at BO på plejehjemmet, og den pris er vel og mærke INCLUSSIV mad og drikke!

Come on København kommune... DET er en ommer!

Anmeld

8. december 2011

jydeinden

SussieThyssen skriver:

Nu ved jeg ikke lige om du refererer til noget du har læst eller hørt, men jeg går ud fra, at det handler om et tilfælde hvor plejehjemmet nægter de gamle saftevand, fordi det ikke er SUNDT???

Kærligst
Sussie

jeps det var i nyhederne idag..

Anmeld

8. december 2011

jydeinden

Henriette Aaby skriver:

Mange hilsner

jeg er ganske simpelt harm.. de ældre betaler en formue for et hjem, et sted at bo, et sted hvor de får god fair behandling.. og så vil man byde dem det der, og så med undskyldningen om at man skal spare??? ej men hvad pokker er det da for noget.

Anmeld

8. december 2011

Henriette Aaby

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Ja det er i forhold til ældre på plejehjem

Jeg ved godt det ikke er sundt. Men jeg kan ikke se at det har en betydning for oldemor på 87, som bare nyder sit saft mere end et glas mælk. Der udover tænker jeg, at man som voksen selv har retten til at vælge hvad man vil drikke om man bor på plejehjem eller ej.

Anmeld

8. december 2011

Henriette Aaby

Line&Liam&Milan skriver:

Jeg er fuldstændig tom for ord!
Nu arbejder jeg selv inden for faget og synes det er DYBT forkasteligt og respektløst at stille sådanne latterlige parametre op, de er mennesker i den sidste del af livet, der er ikke meget at se frem til, så lad dem dog få hvad de ønsker!!

Jeg giver ikke en fløjtende fis for at de selv kan købe det!! De bruger i forvejen næsten hele deres pension på bare at BO på plejehjemmet, og den pris er vel og mærke INCLUSSIV mad og drikke!

Come on København kommune... DET er en ommer!

Jeg er bare så enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.