Utaknemmelighed...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

CRS

AndreasMor2011 skriver:

Du må jo opfatte den som du vil og det må dem der læser den også.. Der er ik nogen der behøver føle sig dårligt tilpas over tråden, for jeg henvender mig ik til nogen bestemt herinde - jeg er ik en person der bærer nag generelt, men da jeg nu igennem min tid herinde har oplevet det op til flere gange, overvejer man jo en ekstra gang, om man "gider" blive ved med at være gavmild.. Der er jo tydeligvis mange der har brug for hjælpen derude.. så lidt taknemmelighed ville da være på sin plads

That's all... og så var tråden også blot en opfordring til at huske sin næstekærlighed i disse tider

Håber da du bliver ved med at ville være gavmild! det vigtigst! synes det fedt at du har mulighederne for at kunne være det...

Og YAAIIJJJ er totalt på det med næstekærlighed, det jo jul også videre...

Men tænkte nok bare at hvis dem der modtager har samme forhold til ordet taksom mig. som jeg jo åbenbart som den eneste på baby.dk (sikkert fordi jeg er en mand) betegner som et overfladisk ord, når det er mellem ukendte mennesker... lidt som et tak for at holde døren for en anden, ligegyldigt i min verden... Så har de nok bare ikke tænkt mere over det... Så ok måske også i overkantet at kalde det brok...

Pyha sikke en omgang ord der kom der, håber det bare er en slat forståeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

AndreasMor84

CRS skriver:

Håber da du bliver ved med at ville være gavmild! det vigtigst! synes det fedt at du har mulighederne for at kunne være det...

Og YAAIIJJJ er totalt på det med næstekærlighed, det jo jul også videre...

Men tænkte nok bare at hvis dem der modtager har samme forhold til ordet taksom mig. som jeg jo åbenbart som den eneste på baby.dk (sikkert fordi jeg er en mand) betegner som et overfladisk ord, når det er mellem ukendte mennesker... lidt som et tak for at holde døren for en anden, ligegyldigt i min verden... Så har de nok bare ikke tænkt mere over det... Så ok måske også i overkantet at kalde det brok...

Pyha sikke en omgang ord der kom der, håber det bare er en slat forståeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.