Mumto3 skriver:
Uha, for 8 år siden var jeg gravid med den første. Vi var begge studerene, havde ingen penge osv. Via en babyside kom jeg i kontakt med en pige som havde fået de børn hun skulle have, og derfor ville forære hendes godt brugte ventebukser væk.
Jeg ville rigtig gerne betale for porto men hun var ret cool omkring det og betalte selv.
Bukserne kom, og ja de var vitterligt meget brugte, men jeg var VILDT GLAD FOR DEM!!!! De var ikke lige mit snit, men det var totalt ligegyldigt. Jeg havde nu nogle busker jeg kunne have min store og voksende mave i. Jeg skrev en lang og personlig takke mail til hende (og havde egentlig regnet med at hunville skrive tilbage f.eks. Godt at høre de er kommet frem og at du er glad for dem). Nå, men jeg hørte intet og tænkte ok.
Så efter 2 måneder kommer der et meget surt indlæg på den internetside, hvor vi havde fået kontakt, hvor i hun skriver hvor skuffet hun var over at jeg slet ikke have skrevet tak. Hun synes at jeg som minimun godt kunne have skrevet at de var kommet godt frem, -hvis de da var kommet frem???
Jeg blev vildt ked af det!!! Jeg havde jo skrevet!!! jeg VAR vildt glad og taknemmelig!!! -selvom det nu er 8 år siden, kan jeg stadig godt blive ilde til mode når jeg kommer til at tænke på det. For jeg er bare så ked af at mit TAK ikke kom frem. Jeg aner ikke hvad der er sket. Mailen lå i min 'sendt boks', men hun havde ikke modtaget den. Måske den var endt som spam.
Jeg siger ikke dette for at undskylde andre! Der skal nok være nogen derude der ikke lige får sagt tak. Men jeg har et ømt punkt lige med dette.
Nu var det heller ikke for at hænge nogen ud, absolut ikke, men mere for at gøre opmærksom på, at man i det mindste godt lige kan skrive og sige tak for noget man får gratis.. synes nu heller ikke mit indlæg er en brokketråd til nogen bestemt person.. Jeg har givet meget væk til mange herinde, så kan heller ik engang sætte navn på nogen, men generelt oplever jeg bare, at mange ikke har givet lyd fra sig når de har modtaget tingene.. og det er ærgeligt, for så ved jeg jo ik om tingene faldt i god jord..og jeg bruger trods alt både tid og penge på at sende det og være gavmild