Utaknemmelighed...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

CRS

AndreasMor2011 skriver:

Ja der kommer lige et lille opstød fra mig..

Jeg synes selv jeg har været ret gavmild herinde med at give ting væk gratis og modtageren har ik engang selv skullet betale porto, medmindre der er tale om større beløb..... jeg føler sgu bare lidt, at folk glemmer at sige TAK når de har modtaget tingene og det gør mig sgu lidt irriterret, når jeg nu er så sød at forærre dem tingene gratis.. ØV!!

Er det for meget at forlange

tjaaa...

Kan jo være gå hen og blevet glemt af folk, tak betyder ikke altid det samme for folk, personligt er et tak ikke vigtigt for mig, men forståeligt det kan være det for dig og andre...

Men uanset hvad ville jeg opfatte det som brok den her tråd, også selvom det ikke er ment som det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

AndreasMor84

CRS skriver:

tjaaa...

Kan jo være gå hen og blevet glemt af folk, tak betyder ikke altid det samme for folk, personligt er et tak ikke vigtigt for mig, men forståeligt det kan være det for dig og andre...

Men uanset hvad ville jeg opfatte det som brok den her tråd, også selvom det ikke er ment som det...

Trist du opfatter det sådan... synes bare godt man kan vise lidt taknemmelighed uanset om det betyder noget for en eller ej I så fald, burde man ikke bede om gratis ting i min term...

Anmeld

7. december 2011

Drømme

AndreasMor2011 skriver:

Ja der kommer lige et lille opstød fra mig..

Jeg synes selv jeg har været ret gavmild herinde med at give ting væk gratis og modtageren har ik engang selv skullet betale porto, medmindre der er tale om større beløb..... jeg føler sgu bare lidt, at folk glemmer at sige TAK når de har modtaget tingene og det gør mig sgu lidt irriterret, når jeg nu er så sød at forærre dem tingene gratis.. ØV!!

Er det for meget at forlange

Jeg har modtaget et badekar og hoved/halefad gratis fra en herinde - var selv ude at hente det, og der sagde jeg tak.. Er det så nok ?

Nu sidder jeg sgu og kommer helt i tvivl. Kan sagtens følge dig - et tak gør meget, og jeg er da virkelig taknemmelig for den hjælpe jeg har fået når nu vi ikke selv har voldsomme mængder af penge..

Anmeld

7. december 2011

CRS

AndreasMor2011 skriver:

Trist du opfatter det sådan... synes bare godt man kan vise lidt taknemmelighed uanset om det betyder noget for en eller ej I så fald, burde man ikke bede om gratis ting i min term...

fint nok med jule og fødselsdags gaver... men ting der ikke her betydning for mig, men kunne betyde meget for den næste forventer jeg ikke et tak for...

Og synes det ok du gerne vil have en tak, men kan ikke opfatte tråden som andet end brok, for de personer du har givet ting til føler sig nok ikke så godt tilpas når de læser den her tråd...

Anmeld

7. december 2011

SussieThyssen

Tak har stor betydning i mit univers...både at give og at modtage..det er det mindste man kan gøre.
Ikke at nogen skal ligge på maven og tilbede en...slet ikke..men et lille "1000 tak", "mange tak" eller lignende, betyder alverden for de fleste.

Og selvfølgelig er du i din gode ret til at tage det op i en tråd herinde, hvis du flere gange har oplevet, at folk ikke kan give dig bare et lille tak i en PB for at have modtaget noget fra dig.
Og jeg synes at du gør det på en fin måde, netop ved ikke at pege på nogen..bare løfte fingeren sådan lidt i offentligt forum

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. december 2011

AndreasMor84

Drømme skriver:

Jeg har modtaget et badekar og hoved/halefad gratis fra en herinde - var selv ude at hente det, og der sagde jeg tak.. Er det så nok ?

Nu sidder jeg sgu og kommer helt i tvivl. Kan sagtens følge dig - et tak gør meget, og jeg er da virkelig taknemmelig for den hjælpe jeg har fået når nu vi ikke selv har voldsomme mængder af penge..

selvfølgelig er det nok

Anmeld

7. december 2011

AndreasMor84

SussieThyssen skriver:

Tak har stor betydning i mit univers...både at give og at modtage..det er det mindste man kan gøre.
Ikke at nogen skal ligge på maven og tilbede en...slet ikke..men et lille "1000 tak", "mange tak" eller lignende, betyder alverden for de fleste.

Og selvfølgelig er du i din gode ret til at tage det op i en tråd herinde, hvis du flere gange har oplevet, at folk ikke kan give dig bare et lille tak i en PB for at have modtaget noget fra dig.
Og jeg synes at du gør det på en fin måde, netop ved ikke at pege på nogen..bare løfte fingeren sådan lidt i offentligt forum

Kærligst
Sussie

Netop Sussi Og tak for din mening..

Anmeld

7. december 2011

Drømme

AndreasMor2011 skriver:

selvfølgelig er det nok

Anmeld

7. december 2011

mulle7430

NNL skriver:

Det er bestemt ikke for meget at forlange... Der findes ikke noget værre end utaknemmelighed og ligegyldighed!!

Nu har jeg ikke lige været indblandet i noget af det der, men vil da lige sige at det lyder som om du er en sød pige der gerne vil hjælpe andre - dem kan man aldrig få for mange af

enig

Anmeld

7. december 2011

AndreasMor84

CRS skriver:

fint nok med jule og fødselsdags gaver... men ting der ikke her betydning for mig, men kunne betyde meget for den næste forventer jeg ikke et tak for...

Og synes det ok du gerne vil have en tak, men kan ikke opfatte tråden som andet end brok, for de personer du har givet ting til føler sig nok ikke så godt tilpas når de læser den her tråd...

Du må jo opfatte den som du vil og det må dem der læser den også.. Der er ik nogen der behøver føle sig dårligt tilpas over tråden, for jeg henvender mig ik til nogen bestemt herinde - jeg er ik en person der bærer nag generelt, men da jeg nu igennem min tid herinde har oplevet det op til flere gange, overvejer man jo en ekstra gang, om man "gider" blive ved med at være gavmild.. Der er jo tydeligvis mange der har brug for hjælpen derude.. så lidt taknemmelighed ville da være på sin plads

That's all... og så var tråden også blot en opfordring til at huske sin næstekærlighed i disse tider

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.