Prøver lige igen, - dansk indfødtsret-prøve med afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

trunte89

Jeg fik 38 rigtige. Havde forkert i hvor mange kommuner der er og hvor danskerne udvandrede til. Det ok synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

celkt

opper den lige, så vi kan få nogle flere med...

Anmeld

7. december 2011

jydeinden

jeg fik kun 30 rigtige.. men mange af dem synes jeg så heller ikke er noget man bare lige ved.. måtte gætte mig til flere af dem.

Anmeld

7. december 2011

minimig

Jeg fik 39 rigtige! Jeg havde åbenbart lige glemt hvor mange kommuner der findes i Danmark, men jeg er nu meget godt tilfreds... Synes dog stadig at det er til grin at en sådan prøve skal afgøre om man er dansk NOK.

Anmeld

7. december 2011

Lise

7. december 2011

Zeus

celkt skriver:

Der har jo været meget debat om, at ikke engang 'ægte' danskere kan klare den omdiskuterede prøve.

Jeg fandt den opå Berlingske. Prøv at tage den, og stem så om hvordan du klarede den, - så kan vi lave vores egen lille statestik herinde.

det tager max 10 minutter. Husk ikke at bruge nogle hjælpemidler... hehe

http://www.b.dk/labs/quiz/gennemgang/172

Nu har jeg ikke taget denne her, men jeg har prøvet den for sjov de sidste 2 år, og jeg bestod begge gange med 2-3 fejl

Anmeld

7. december 2011

Zeus

Zeus skriver:

Nu har jeg ikke taget denne her, men jeg har prøvet den for sjov de sidste 2 år, og jeg bestod begge gange med 2-3 fejl

Den er da noget sværere i år synes jeg.. 34 rigtige, så jeg "må" da stadig være her

Anmeld

7. december 2011

9510

Hmm fik kun 30 rigtige

Anmeld

7. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg fik 39.

jeg vidste ikke hvor mange kommuner vi havde

Anmeld

7. december 2011

birthee

30 rigtige til mig - der er da lige nogle ting jeg ikke har helt styr på... det kunne være fedt hvis man kunne se hvilke spørgsmål man havde svaret forkert på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.