Prøver lige igen, - dansk indfødtsret-prøve med afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

moars

34 rigtige....m.h.t. de politiske spørgsmål (omkring parlamentarisme osv.) tænker jeg at mine samfundsfagtstimer virkelig må have kedet mig, når det var på dagsorden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Muhmi

Blev nød til at gætte på mange af dem... Hvad fanden laver et spørgsmål om Caroline derinde?? Hun er jo polak eller sådan noget... Nå men jeg fik 22 rigtige

Anmeld

7. december 2011

M (:

32 (:

Anmeld

7. december 2011

SussieThyssen

celkt skriver:

Der har jo været meget debat om, at ikke engang 'ægte' danskere kan klare den omdiskuterede prøve.

Jeg fandt den opå Berlingske. Prøv at tage den, og stem så om hvordan du klarede den, - så kan vi lave vores egen lille statestik herinde.

det tager max 10 minutter. Husk ikke at bruge nogle hjælpemidler... hehe

http://www.b.dk/labs/quiz/gennemgang/172

33

Har med garanti svaret forkert på sportsspørgsmålet

Kan ikke rigtigt se hvad danskhed har med sport at gøre

Hvad fik du Charlotte??

Anmeld

7. december 2011

SS82

Jeg fik 29 

Anmeld

7. december 2011

celkt

SussieThyssen skriver:

33

Har med garanti svaret forkert på sportsspørgsmålet

Kan ikke rigtigt se hvad danskhed har med sport at gøre

Hvad fik du Charlotte??

haha.... det er jo almen dansk historie, både fra ny og gammel tid. Og sport bliver jo til historie, - det er jo ligesom sportkategorien i trivial Persuit.... lol

Anmeld

7. december 2011

nilletøz

Jeg fik 25

Men synes også de er svære de spørgsmål!

Anmeld

7. december 2011

Laura.

Muhmi skriver:

Blev nød til at gætte på mange af dem... Hvad fanden laver et spørgsmål om Caroline derinde?? Hun er jo polak eller sådan noget... Nå men jeg fik 22 rigtige

Ja, man kan undres...

Anmeld

7. december 2011

celkt

celkt skriver:

haha.... det er jo almen dansk historie, både fra ny og gammel tid. Og sport bliver jo til historie, - det er jo ligesom sportkategorien i trivial Persuit.... lol

Og hov, - jeg slog min gamle mor... eftetrykkeligt endda... 38... lol

Anmeld

7. december 2011

SussieThyssen

celkt skriver:

Jeg kan stadig ikke se hvad sport har med danskhed som sådan at gøre at gøre...sport interesserer mig overhovedet ikke, og kommer aldrig til det.
Ja vi har et landshold..juble jubiii..og???

Aarghh..har heller aldrig kunnet klare sportsspørgsmålene i Trivial LOL

Og sådan noget som at vide om Århus eller Odense er størst...den svarede jeg sikkert også forkert på..så helt dansk er jeg jo nok ikke, selvom jeg bestod  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.