Stand-up, er der grænser for hvad der er ok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

JonTri

Det er vist anden der siger det... Han sagde også: "jeg kan godt lide børn, bare svinene ik er mine". 

Og som skrevet siger han at det morbid humor. Bryder mig ik som sådan om anden, men han er ik dum og vælger hvert ord med omhu. Ofte er hans morale sidst i showet ikke til at tage fejl af... 

Humor er en smagssag og temmelig aldersbestemt... Jeg var indeIHF se ørkenens sønner - for kærestens skyld. Det var fint nok, men var omringet af gråt hår... Omvendt har jeg siddet til Uffe Holm og været træt af ordet fisse. Det var alle de 18 årrige drenge ikke... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Giraffen

SussieThyssen skriver:

Der er vi så ikke enige, som du siger.
På given tid og sted er der altid grænser, der skal overholdes.
Det er ok at skubbe lidt, men kunsten er ikke at skubbe for meget, så folk blive stødte.

For mig er der også god og dårlig standup, men bestemt også grænser.

Så vi er jo jo nok delvist enige eller uenige

Jeg er enig med dig i at der er en eller anden usynlig grænse, men den er dynamisk og skal udforskes og jeg mener ikke man kan lave en konsensus og faktuel afgørelse af hvad og hvor grænsen går 

den er der, men det er fordi vi selv laver dem og det er sundt og sjovt og få dem udfordret. Er selv mest til den engelske stand-up fordi de tør være ude i det der grænseland 

Anmeld

7. december 2011

132319

kirsti skriver:

ja det er det vist.... Faktisk synes jeg næsten det er værre at han ligefrem gør opmærksom på at han måske går lidt over stregen ved at understrege at det er morbid humor.

Jeg er ikke sart og jeg kan sagtens tage at der bliver lavet pis med nogen af de problematikker jeg selv har og synes ofte også det er humor men døde børn der står jeg bare helt af

Joken handler om de der tåbelige klistermærker folk har på bilerne, for hvad skal vi andre bilister bruge den info til? Og så afslutter han med at det er morbid humor hvis det sidder på en ligvogn.

Detr skal noget mere til at gå over min grænse.

Anmeld

29. december 2011

Gry91

Jeg tror ikke den skal forståes som at han synes det er sjovt at der er børn i ligvognen, men et lidt ekstremt eksempel på den dårlige humor der findes på de forskellige klistermærker til bil.

Men kan sagtens forstå nogle bliver stødt over det.. 

Det er heller ikke anden selv som har skrevet den joke, men Thomas Hartmann da de byttede materiale til showet Det hedder vidst Bytte, bytte købmand.

Anmeld

29. december 2011

Zelinasmor

Gry91 skriver:

Jeg tror ikke den skal forståes som at han synes det er sjovt at der er børn i ligvognen, men et lidt ekstremt eksempel på den dårlige humor der findes på de forskellige klistermærker til bil.

Men kan sagtens forstå nogle bliver stødt over det.. 

Det er heller ikke anden selv som har skrevet den joke, men Thomas Hartmann da de byttede materiale til showet Det hedder vidst Bytte, bytte købmand.

Anmeld

29. december 2011

wamse

JonTri skriver:

Det er vist anden der siger det... Han sagde også: "jeg kan godt lide børn, bare svinene ik er mine". 

Og som skrevet siger han at det morbid humor. Bryder mig ik som sådan om anden, men han er ik dum og vælger hvert ord med omhu. Ofte er hans morale sidst i showet ikke til at tage fejl af... 

Humor er en smagssag og temmelig aldersbestemt... Jeg var indeIHF se ørkenens sønner - for kærestens skyld. Det var fint nok, men var omringet af gråt hår... Omvendt har jeg siddet til Uffe Holm og været træt af ordet fisse. Det var alle de 18 årrige drenge ikke... 

Helt enig 

Jeg synes fx at ørkenens sønner, er total kedelig og plat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.