Vinterbaby/tumling/barn ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

raca

jeg spriger vist bare over fremvisningen... mine børn har kun en coluer kids flyverdragt... den ene er enda arvet... også en omgang foret regntøj... jeg har sammenlagt brugt 900kr på 2 børn... så jeg kan vist ikke være med i den her tråd---

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Maise

Janni. skriver:

Jeg har lige et enkelt fra den anden dag, vi skulle lige se om han kunne være i dragten. 

Han var pænt træt af mig, da han er lidt småsløj pga snot og tænder. 

Men han ser dælme sød ud. Elsker ida T flyverdragter. Meget sødt rundt hoved. Ja de snotfaser med host driver en til vandvid.

Anmeld

7. december 2011

Maise

raca skriver:

jeg spriger vist bare over fremvisningen... mine børn har kun en coluer kids flyverdragt... den ene er enda arvet... også en omgang foret regntøj... jeg har sammenlagt brugt 900kr på 2 børn... så jeg kan vist ikke være med i den her tråd---

jeg har kun givet 375 for den fra i år og 300 for den fra sidste år. Men det har ikke noget med pris og model af gøre. Bare søde vinterbilleder af børn der er pointen her.

Anmeld

7. december 2011

Dansker I Holland

Maise skriver:

hvor er hun sød og fed dragt med snefnug på. hvad mærke er det??

Hmm jeg ved ikke hvilket mærke det er, men vi har købt det i H&M til 280 kr ca  

Og takker Hun var rigtig glad for det smiler.. 

Anmeld

7. december 2011

sandratobias

Har kun billeder på computeren fra sidste år af Tobias..  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
raca skriver:

Det har vi også til vores datter og den er også arvet. Det vigtigste er jo bare, at de holder sig varme

Anmeld

7. december 2011

Maise

sandratobias skriver:

Har kun billeder på computeren fra sidste år af Tobias..  

En sød trold i sneen.

Anmeld

7. december 2011

Maise

MoarHvidovre skriver:

Det har vi også til vores datter og den er også arvet. Det vigtigste er jo bare, at de holder sig varme

ja altså det er ikke udseendet på dragten der er ideen med tråden her. Bare søde vinterbilleder af børn.

Anmeld

7. december 2011

Maise

Dansker I Holland skriver:

Hmm jeg ved ikke hvilket mærke det er, men vi har købt det i H&M til 280 kr ca  

Og takker Hun var rigtig glad for det smiler.. 

Den er rigtig fin

Anmeld

7. december 2011

sandratobias

Maise skriver:

En sød trold i sneen.

Takker.. Han er dejlig..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.