Vinterbaby/tumling/barn ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Hasselnødden

Tullen85 skriver:

Nuuuurh...

har faktisk ingen billeder af Elias i sit gear, så jeg hellere få taget. jeg var så smart at købe hans flyverdragt over nettet og tænkte ooork str 86 passer helt perfekt, fordi han nu var ved at være på vej ud af 80, meeen ticket to heavens 86 er bare MEGA så han ligner en mumitrold. Rund med alt for korte ben.. ehehe...

Elias  sikke et sødt navn din dreng har

Vores dragt er også str. 86 og han er kun lige og lige 82cm. Men han bærer den ganske fint og ja, jeg så ham også bare forsvinde for mine øjne første gang han kom i den.. men de vokser jo de små  ingen grund til at købe mindre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

SHERO

Maise skriver:

hahaha ja det kan være så svært at vurdere den rigtige str. med tøj når man shopper online, kender alt til det, har måtte sælge meget igen på trendsales, mest fordi det var for småt.

Ja husk at tage billeder. sjovt at se for hvert år hvor meget de vokser og hvordan de ser ud.

Jahh det er det godt nok... Er bare lidt bange for han ikke kommer til at vokse ind i den i år, men han bevæger sig heldigvis fint nok, bedre i den mindre jeg har (som ikke er vandfast) så han må tuller rundt i den... Ved simpelthen ikke hvad det er for nogen børn der er SÅ store, der står 1,5 år i den, og elias blir 2 om en månede hehe.. :-D

Anmeld

7. december 2011

SHERO

Hasselnødden skriver:

Elias  sikke et sødt navn din dreng har

Vores dragt er også str. 86 og han er kun lige og lige 82cm. Men han bærer den ganske fint og ja, jeg så ham også bare forsvinde for mine øjne første gang han kom i den.. men de vokser jo de små  ingen grund til at købe mindre.

Ihh tak.. :-)

Jahh var også flad af grin da han kom ud og gå i den :-D

Anmeld

7. december 2011

Maja_4000

Det første billede er fra i år , Caroline er 11 måneder på det ..
Det andet er fra sidste år , hvor hun er knap en måned og altså ikke ville vågne op efter en køretur i bilen

(Se venligst bort fra hende der sidder med Caroline )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2011

SHERO

ihh fandt et, dog uden de korte ben.. :-D men fuld af pels.. heh
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2011

Maise

Tullen85 skriver:

Jahh det er det godt nok... Er bare lidt bange for han ikke kommer til at vokse ind i den i år, men han bevæger sig heldigvis fint nok, bedre i den mindre jeg har (som ikke er vandfast) så han må tuller rundt i den... Ved simpelthen ikke hvad det er for nogen børn der er SÅ store, der står 1,5 år i den, og elias blir 2 om en månede hehe.. :-D

clara bliver 2 til nytår og noget 86 passer hun stadig ganske fint og tror hun kan være i det en del tid endnu. så svært at overskue alle mærker, de er vidt forskellige i str.

Anmeld

7. december 2011

Hasselnødden

Tullen85 skriver:

Ihh tak.. :-)

Jahh var også flad af grin da han kom ud og gå i den :-D

Kærlig hilsen, mor til Elias  og så lidt.

Anmeld

7. december 2011

Maise

Maja_4000 skriver:

Det første billede er fra i år , Caroline er 11 måneder på det ..
Det andet er fra sidste år , hvor hun er knap en måned og altså ikke ville vågne op efter en køretur i bilen

(Se venligst bort fra hende der sidder med Caroline )

Hvor er hun skøn, og fede dragter i øvrigt.

Så dejligt når de ligner sådan nogle tykke trunter i deres dragter. Ligner sådan nogle rumdragter.

Anmeld

7. december 2011

SHERO

Kærlig hilsen, mor til Elias  og så lidt.

Sikke et sødt navn din søn har  og de er endda lige gamle, min er dog 3 dage yngre hehe

Anmeld

7. december 2011

Maise

Tullen85 skriver:

ihh fandt et, dog uden de korte ben.. :-D men fuld af pels.. heh

haha hvor er han sød, skønne øjne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.