Vinterbaby/tumling/barn ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Maise

Maja_4000 skriver:

Nej Men har næsten ikke været hjemme idag , så i morgen må vi lige flytte sofaen osv Hehe

min pung har engang også været væk, den havde clara gemt i sin undertøjsskuffe. puha jeg harvde svederen på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Maise

Maja88 skriver:

ja tror rigtig hun hyggede sig...

Er fra i dag.

Hendes første dag i dagplejen hvor hun var med ude

uhhh stor dag i hendes liv og i dit. Jeg synes det var hårdt at køre min ind. mest fordi jeg skulle kappe et bånd, ikke at se hende i flere timer.

Anmeld

7. december 2011

Maja_4000

Maise skriver:

min pung har engang også været væk, den havde clara gemt i sin undertøjsskuffe. puha jeg harvde svederen på.

Haha .. De er nogle bøller !

Anmeld

7. december 2011

Maise

Maja_4000 skriver:

Tak og tak .. Er/var også glad for dem Hehe
Ja , det er en af de gode ting ved årstiden

ja elsker at shoppe vintertøj, overtøj sko og lign.

Anmeld

7. december 2011

Maja88

Maise skriver:

uhhh stor dag i hendes liv og i dit. Jeg synes det var hårdt at køre min ind. mest fordi jeg skulle kappe et bånd, ikke at se hende i flere timer.

hun har været der fra i mandags.. men i dag er første gang hun så ikke får formiddagslur.. så kunne hun jo være med ude og det tror jeg hun nød...

i morgen skal hun så også sove middagslur deromme.. er første gang. så det bliver hårdt..

men HUN klarer det heldigvis SÅ flot- hun er så glad og reagerer slet ikke på sin mor går- heldigvis

Anmeld

7. december 2011

Maise

Maja88 skriver:

hun har været der fra i mandags.. men i dag er første gang hun så ikke får formiddagslur.. så kunne hun jo være med ude og det tror jeg hun nød...

i morgen skal hun så også sove middagslur deromme.. er første gang. så det bliver hårdt..

men HUN klarer det heldigvis SÅ flot- hun er så glad og reagerer slet ikke på sin mor går- heldigvis

Ja claras 1 uge var også så nem og pludselig kom reaktionen. Tror det gik op for hende at det var pludselig var hver dag at hun skulle være der og så startede de hårde afleveringer om morgene og jeg kunne så gå hjem og vræle. Nu her 1 år efter griner jeg lidt af mig selv, men når man står i det gør det ondt.

men måske er din tøs drønsej og super tilfreds med at det er sådan det skal være fremover, held og lykke med det.

Anmeld

7. december 2011

Hasselnødden

Tullen85 skriver:

Neej d. 16 med termin d. 3/1.. :-)

Nåeh ja   yngre  he he... sådan er det når jeg vender op og ned på det hele.

Anmeld

7. december 2011

Dansker I Holland

Her kommer lige et par stykker af min yngste datter Nikita i sit vintergear

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2011

Maise

Dansker I Holland skriver:

Her kommer lige et par stykker af min yngste datter Nikita i sit vintergear

hvor er hun sød og fed dragt med snefnug på. hvad mærke er det??

Anmeld

7. december 2011

Janni.

Jeg har lige et enkelt fra den anden dag, vi skulle lige se om han kunne være i dragten. 

Han var pænt træt af mig, da han er lidt småsløj pga snot og tænder. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.