Indbrud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

Ansemusen

Ja to gange i mit barndomshjem, da eg boede der. Og én gang i eet lejet sommerhus i Frankrig. Det var SÅ klamt, fordi vi var 10 mennesker i huset, som lå og sov, og de havde gået rundt og værret inde på flere af vores værelser imens. Jeg er SÅ taknemmelig for, at ingen skulle ud at tisse mens de var der!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, jeg oplevede, at komme hjem en juleaften og der havde været indbrud. Jeg var i starten af 20.erne og boede i en ungdomshybel. Det var en grim overraskelse. Det var ikke så meget det der var taget, men mere, at der havde været nogen inde i mit hjem og rode i mine private ting.

Anmeld

6. december 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Da jeg var barn oplevede vi at der havde været indbrud i julen hos os. Rigtig ubehageligt at komme hjem til sådan en overraskelse. Kom så til at tænke på hvor mange der har oplevet det, og ikke kun i julen. Og mon ikke det sker mest i huse?

Har aldrig oplevet det ( 7, 9, 13!!!!) og har både boet i rækkehus, hus og lejlighed (henholdsvis 7. og 2. sal)

Det er virkelig en forfærdelig ting at skulle opleve!

Anmeld

6. december 2011

Marco2

Ja, vi har haft det 2 gange i den villa vi bor i nu.

Så nu har vi fået alarm. Ikke så meget for at det holder dem væk, måske, men mere fordi man så får en sms om at alarmen er gået og så ved man de har været der. Så kan man forberede sig på hvad man møder.

èn af gange vi havde indbrud havde jeg været hjemme hele dagen og skulle bare i vs for at hente, og på den korte tid jeg var afsted havde de været inde og tage alt.

Så følte lidt de havde holdt øje, og var nervøs for om de mon stadig var inde da vi kom hjem fordi vi jo kun havde været væk meget kort tid.

Så ouha, det er rigtig trælst at opleve og dyrt 

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.