Indbrud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

Cookiemonsteret

Nej heldigvis ikke, men har haft andre dårlige oplevelser, som f.eks Brand i huset juleaften.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

2721

Dot D skriver:

Nå ja, det har vi da også, indbrud i bilen to gange. Det er noget værre ØV ØV ØV, at folk ikke kan kende forskel på dit og mit

Ja det er så træls, de 2 af gangene var det i min kærestes firma bil og forsikringen har stadig ikke dækket den ene og vi taber penge på det hver gang da han jo ikke kan drive sit firma uden værktøj

Anmeld

6. december 2011

oerbaek

jeg har svaret andet... 

da jeg var barn havde vi indbrud i vores skur i haven hvor en masse redskaber blev ødelagt og alle vores legesager var spredt ud over hele haven.....

Så har jeg prøvet at der var en mand der fulgte efter mig en aften da jeg var på vej hejm fra en veninde, så jeg nærmest løb hjem, men han fulgte efter hele vejen hjem og gik ind i vores garage og stjal min søsters cykel...

Så har jeg prøvet at vi her for et års tid siden havde indbrud i vores bil hvor der blev stjålet for 8000 kr hvilket vores forsikring ikke ville dække... 

Syns det er ret irriterende at folk ikke kan kende forskel på hvad der er dit og havd der er mit.... 

Anmeld

6. december 2011

Polarpigen

Ja, desværre. Har efterhånden prøvet det er par gange. To gange i min lejlighed, og en gang i mit kælderrum. Det er nok første gang der sidder i mig, der havde de nemlig holdt øje med mig i længere tid! 

Anmeld

6. december 2011

Dot D

Puslingen skriver:

Ja det er så træls, de 2 af gangene var det i min kærestes firma bil og forsikringen har stadig ikke dækket den ene og vi taber penge på det hver gang da han jo ikke kan drive sit firma uden værktøj

Hvor er det trælst.....

Det var også alt min mands værktøj, de tog den ene gang, vi fik det heldigvis dækket.

Anmeld

6. december 2011

2721

Dot D skriver:

Hvor er det trælst.....

Det var også alt min mands værktøj, de tog den ene gang, vi fik det heldigvis dækket.

Ja, det er så surt

Vi skal nok også få det meste dækket, de arbejder bare SÅ langsomt og i den tid mister vi jo penge

Anmeld

6. december 2011

th

Anonym skriver:

Da jeg var barn oplevede vi at der havde været indbrud i julen hos os. Rigtig ubehageligt at komme hjem til sådan en overraskelse. Kom så til at tænke på hvor mange der har oplevet det, og ikke kun i julen. Og mon ikke det sker mest i huse?

har skrevet ja, de kom godt nok aldrig ind, men de ødelage 2 vinduer og en dør, men da vi har ekstra hængsler og låse på, kunne de ikke komme ind, og vi tror de er blivet forstyrret og har opgivet, det var efter påskeferien.

vi meldte det til politier, der så spurgte om vi var sikker på de ikke havde været inde, da de oplevede at folk ringe og anmeldt forsøg på indbrud og så inden for den næste uge havde de så indbrud hvor der var forsvundet tind af værdi. (altså de tager billeder af tingene og se om de kan sælge det inden de stjæler det...) hmmm jeg fik ikke sovet den nat.

Vi har siden fået alam op, for jeg kunne ikke sove og var bange for at komme hjem som den første, nu ved jeg at hvis der har været nogen så ved vi det.

Anmeld

6. december 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Har heldigvis (7-9-13) aldrig oplevet indbrud i vores hjem.. hverken som barn eller efter jeg flyttede hjemmefra..

Har haft naboer som barn der oplevede det og familie der har oplevet det.. haft kollega hvor hun blev ringet op at der havde været indbrud og naboen havde sørget for at hente hendes datter så denne ikke kom alene hjem til det...

Anmeld

6. december 2011

Simon's moar <3

Nope, har (7-9-13) ikke haft indbrud hverken her eller da jeg boede hjemme..
For mange år siden, havde min mor indbrud i hendes bil, har hun faktisk haft 2 gange..
Og så har min mormor og morfar haft indbrud i deres sommerhus, hvor de hvade taget listen om vinduet i døren af, taget ruden ud, og var gået ind. Det eneste de havde taget var, nutella honning, nogle boller, kogt nogle æg, lavet noget kaffe og havde taget med i termokanden.. Og det var først da min mormor manglede termokanden, at de opdagede det..

Anmeld

6. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Da jeg var barn oplevede vi at der havde været indbrud i julen hos os. Rigtig ubehageligt at komme hjem til sådan en overraskelse. Kom så til at tænke på hvor mange der har oplevet det, og ikke kun i julen. Og mon ikke det sker mest i huse?

"Andet"

Min mor havde indbrud for nogle år siden i hendes hus, så man kan sige, at det jo er tæt på en.
meget ubehageligt for hende, men så fik hun installeret det helt store alarmsystem..heldigvis.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.