Indbrud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du nogensinde oplevet at der har været indbrud?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.447 visninger
23 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Anonym trådstarter

Da jeg var barn oplevede vi at der havde været indbrud i julen hos os. Rigtig ubehageligt at komme hjem til sådan en overraskelse. Kom så til at tænke på hvor mange der har oplevet det, og ikke kun i julen. Og mon ikke det sker mest i huse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

B&J

ja det har jeg men det var på arbejdspladsen det er rigtigt øv lige meget hvor det er det er slet ikke sjovt at komme hjem eller hen til stedet hvor det er sket

Anmeld

6. december 2011

Noahmor

Jeg har svaret andet, for har oplevet at have indbrud to gange i vores nybygger hus inden vi flyttede ind. Første gang smadrede de bare en rude. Anden gang stjal de de fleste af vores elementer til køkken og bad. Var ret irriterende da det forsinkede byggeprocessen.

Anmeld

6. december 2011

SS82

Nej heldigvis aldrig

Anmeld

6. december 2011

Dot D

Mine forældre har haft indbrud 5-6 gange hjemme og flere gange i deres "butikker", det er rigtigt trælst at komme hjem til

Anmeld

6. december 2011

Isabella_mor

jeg har ikke i hjemmet, men jeg har haft i min gamle døgn netto på lygten. hvor der var indbrud hver dag i flere uger i træk næsten, det var sgu skide irriterende fordi at de havde smadret ølflasker alle vegne.. men vi havde jo overvågning på men det hjalp ikke overhovedet, og der blev stjålet for mange hundrede tusinde kroner.. 

Anmeld

6. december 2011

2721

Ja, 3 gang i vores lejlighed og 3 gange i vores biler og 1 gang vores trailer alt sammen sket på knap 3 år

Anmeld

6. december 2011

Dinsen

Har svaret ja... Dsv... hele tre gange, og det har bestemt ikke været sjov... Ud over det var der en aften hvor jeg lå og så tv... alt lyses var slukket... og så KLIR KLIR blev vinduet i døren smadret, i ka tro jeg fløj op af sofaen, skyndte mig at ringe til kærsten... og tog min store lysestage.. ved ik om jeg regnede med jeg ku forsvare mig hvis det blev nødvendig 

Men heldigvis, skyndte de sig væk... Men ihhh hvor var jeg bange... 

de andre 3 gange har det ALTID været mig der kom først hjem.. Det er virkelig ikke rart... 

Anmeld

6. december 2011

sommerfuglen82

Ja da jeg var omkring 13 havde vi indbrud og det var et skrækkeligt syn..

Det hele var sket på under 1 time, de havde taget alt hvad der havde værdi på nær mit fjersyn som stod på første salen og vejede for meget..De havde tømt alle skuffer og skabe i hele huset.

Håber aldrig jeg skal opleve det igen...

Mine forældre har haft et par forretninger og der har jeg også oplevet indbrud, men vil sige at der er stor forskel på om det er i en forretning eller privat hjem.

Anmeld

6. december 2011

Dot D

Puslingen skriver:

Ja, 3 gang i vores lejlighed og 3 gange i vores biler og 1 gang vores trailer alt sammen sket på knap 3 år

Nå ja, det har vi da også, indbrud i bilen to gange. Det er noget værre ØV ØV ØV, at folk ikke kan kende forskel på dit og mit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.